Venter 17mai :) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Kona mi og jeg venter barn snart. Lurer på om du kan si: Når kommer barnet vi er svangre med, og hvilket kjønn er det? Hvordan blir fødselen? Hvor mange barn får jeg totalt og hvilke kjønn blir det? Jeg er som sagt mann, og er født 12.10.1975
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei. Får opp rundt den 6mai med ei jente. Fødselen ser ut som gå veldig lett.Lite smertestillene og hun kommer til og jobbe seg igjenom fødeslen lett. Ser et barn på deg fra før..er det ei jente? Ser totalt 4 barn på deg.Virker som 3 jenter og en gutt.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 mente at fødselen skjer rundt den 6mai,men jente jeg ser er gammlere her..så tror ikke din kone får ei datter.Jente jeg ser hun går. Føler en gutt..men er litt usikker.
Venter 17mai :) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Dette var litt skremmende. Jeg har et særkullsbarn fra før. Det er en jente. Har en 18 mnd. gammel datter med kona mi. Venter nå en gutt i mai. Så dette må sies å være rimelig presis så langt. Kan du se når jeg skal få mitt fjerde barn? På forhånd tusen takk for svarene. Du er helt klart meget dyktig.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 mulig du vil få ditt fjerde barn i 2010.
homer75 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Dette er vannvittig. For 3 mnd. siden spådde du kona mi. Da sa du at du så 4 barn på henne, men at det ene barnet var et særkullsbarn. Videre sa du at kona mi ville få 2 jenter og 1 gutt. Så langt 100% likt. Videre spådde du at kona mi ville føde ca 10. mai. (meg 8. mai) Sist og ikke minst har du spådd at kona mi får sitt tredje barn i 2010. Kan du også se at jeg egentlig synes det holder nå som vi får vårt andre barn, og at bare hun ønsker enda et til? Dette var virkelig imponerende, og også litt skremmende. Kona mi er født 01.10.1981
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Tror nok at du synes det holder,du får jo barn nr 3 mens din kone nr 2.Men som kvinne selv så vet jeg at vi får det som regle som vi vil nr det gjelder dette.Så tror nok at det kommer et fjerde barn i 2010.
homer75 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for tiden din. Det var utrolig vennlig, og skremmende presis. Et siste spm: Kommer kona mi til å slite under svangerskap nr 3? Tenker spesiellt på bekkenplager.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Kanskje litt,men føler det vil gå veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå