Gå til innhold

symptomene bare ble borte,livredd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg var overlykkelig da jeg testet positivt for et par uker siden, jeg var veldig kvalm, veldig trøtt, og puppene var utrolig ømme.

nå er plutselig alt det vekke, og jeg er veldig engstelig, hadde nemlig en ma for to mnd siden. men alle avviser meg fordi jeg bare er 5+3:(

noen som har det på samme måte?

veldig nervøs og redd:(

Videoannonse
Annonse
Gjest elissa2
Skrevet

jeg er i 9 uke, og mine symptomer har kommet og gått...er helt vanlig sa jordmor. tror ikke du skal bekymre deg , så lenge du ikke har hatt noen blødninger.....lille nurket ditt har det nok bra der inne skal du se, men du kan jo prøve å få en time til tidlig ultralyd.....'

lykke til:)

Skrevet

tusen takk for svaret:) jeg fikk en time onsdag om to uker, men blir jo helt nervevrak av å gå i to uker til uten å vite noe. tusen takk for at du beroliget meg:) du er en engel:)

Skrevet

Jeg har nettopp hatt en ma. Hadde ingen symptomer, utenom at jeg var veldig hissig. Fikk en kraftig blødning i påska (mer enn vanlig mens. Var ca 5 uker da og var sikker på at dette var en sa. Men så begynte jeg å få masse symptomer, så jeg ringte legen og fikk måle hcg. Denne steg men ikke nok. Tirsdag var jeg 7 uker og fikk komme til ul. Det viste seg at ikke alt hadde kommet ut, men det var heller ikke liv.

Tror ikke du skal bekymre deg siden det var så lite blod. Ville ringt legen og fått hcg måling så slipper du å vente i to uker og bare gå å lure, det er jo helt pyton å ikke vite noe sikkert. Må også nevne at når jeg var gravid med tvilling guttene mine hadde jeg ingen symptomer, kun litt ømme bryst og dette begynte ikke før uke 7.

Skrevet

Sorry det med blodet, du har jo ikke blødd. Leste ett annet innlegg rett før, hehe. Her går det meste isurr fortiden.

Skrevet

Hei ville også si at det er helt normalt at symptomene kommer og går...og vil også si at det er jo ikke noe vits i å dra på ul før ca uke 7 uansett om du ønsker å se et bankende hjerte. Man kan jo se det før (så det i uke 6) men om du drar for tidlig å ikke ser et bankende hjerte så gjør det jo bare værre og du må vente uansett:)

Men ikke noe gøy å gå å være usikker...håper det ender godt hvertfall:)

Skrevet

hei solvilha2, da tror jeg vi opplevde en ganske lik ma.er lei for at du måtte oppleve det, vet hvor forferdelig det er......jeg vil ønske deg lykke til videre, og takke for at du svarte meg, det gjorde meg litt mindre bekymret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...