Monstermamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Nå har jeg klart å steke sjokoladekaka uten papir i bunnen.... Hvordan i helsike(unnskyld) skal jeg nå få den ut av forma i bare to deler!!!?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Si du smurte forma?! Hvis ikke har jeg bare EN ting å si. Lykke til! (evt, dersom du har mulighet, finn noe skarp du kan dra under, eller en skikkelig lang og bøyelig kniv, så skjærer du den rett og slett løs)
☆Gudlo☆ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 med en god stekespade? Uff, føler med deg... det skjer ALLTID noe feil når jeg baker!! Ikke en eneste gang klarer jeg å gjøre det rett!! Så, I Know the feeling!!!! Håper du klarer det:)
Monstermamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, gjorde heldigvis det, men likevel.........grumf....
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Oki, dersom du har smurt er det litt enklere, da kan det holde med kvinnelist, lirking og stekespade som nevnt over her... Og dersom du ikke har stekt den veldig lenge så har du jo en fordel der også. vent til den er kjølt ned nok til at du kan snu den på hodet mens du jobber med den:) Detta årner seg!
LadyJones Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Da blir du nok nødt til å ta en skje og spise kaken selv. Direkte fra panna. Nå. Jeg ser ingen annen mulighet;-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Dumme meg som ikke tenkte på det, LadyJones sitt forslag er fantastisk mye bedre enn mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå