Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjortis naboen har fått seg ny type med skikkelig fin rånebil. Bråker like mye som 50 godstog. Og den kjører forbi huset vårt i tide og utide. Nå er det like før jeg går bort til nabon med jenta og får de til å roe henne. Hun våkner jo hver gang han dunker forbi! I kveld har hun våkna bare 4 gang da... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler seg skakk*

Sånn er det å bo i rånerland;)

Skrevet

Du skulle jo advart meg om dette fenomenet før jeg flytta hit da :)

Skrevet

Nope, det er sånt man får finne ut selv;)

Har han klistremerke med webadresse i bakruta?

For om han har det kan du jo snoke der, så kanskje du finner ut hvem han er så du kan kaste egg på`n ved en annen anledning:p Hehe...

(rånegutta har egen hjemmeside serru)

Skrevet

Det har jeg ikke sett. Men gjett om jeg skal sjekke neste gang :) Har du noen kontakter eller? Noen som er villige til å finn ehan og dukke opp med balltre på døra hans? :)

Han har knall grønn bil, senka som fy og rattet på feil side... :D

Skrevet

Haha, sjarmerende;)

Har jo noen kontakter da, Plastic MC er jo fine til sånt... Eller foretrekker du Bandidos eller HA kanskje?

Skrevet

Bare noen som tar seg av det uten at det får konsekvenser for meg. Samma hvem :)

Skrevet

Herrigud. Det fikser du selv. Bare stikk et par spiker inn i dekkene hans neste gang han er på besøk (i nattens mulm og mørke). Etterhvert blir det for dyrt å besøke dama, så det slutter han nok med! Mooohaaaahaaahaaa!

Skrevet

Interesting... Kanskje jeg må ut å kjøpe seriøse spiker i morgen?

Skrevet

Er opptil flere steder med BILLIG spiker borti der du bor da!

2 tom 4 kanskje?!

Skrevet

Må jo det, men det spørs om noen her inne kommer til å tyste på meg da?! Det hadde jo vært kjipt..

Skrevet

Neida, ingen her som gjør det.

Ingen andre fra samme område som digger rånere heller akkurat såvidt jeg veit...

Men du kan jo skirve i kode da?!

*nå er sjokoladekaka ferdig og den ble SÅ bra"

Skrevet

Det var en fin plan tillab. Da gleder jeg meg til å bake sjokoladekake i morgen :)

Skrevet

Og jeg gleder meg til å få både oppskrift og resultat;)

*flire*

Skrevet

Vår nabo (eldre mann) ble frustrert på alle som kjørte inn på det bilfrie feltet, og la ut spiker. Ble oppdaget og politianmeldt!!!

Skrevet

clarice ødelegger all moroa, vi hoøder oss, som de gode husmødre vi er til sjokoladekaker;)

Skrevet

Spiker? Nei jeg skjønner ikke hva hun snakker om. Jeg skal bare bare kake jeg. Det er vel kvinnelig og uskyldig av meg?!

Skrevet

sjokolade eller melis? som glasur, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...