Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Gutten min på 4 mndr er veldig småspist. Har ammet frem til nå, men av og til gitt mme om kvelden. Siste mnd. har han vært skikkelig vanskelig til å få til å spise, vil absolutt ikke ha. Vrir seg unna og gråter, når pupp eller flaske nærmer seg. Han spiser nå kun når han sover/ halvsover. Dette har resultert i at vi nå er på god vei til å få et flaskebarn. Jeg har babyvekt hjemme og kan derfor følge nøye med på vektøkningen, måltidsveie etc. Han spiser ikke mer enn 500-600 ml mm/mme pr døgn, men legger helt fint på seg. Han veier nå ca 8 kg og er altså ingen liten gutt. Er ikke dette litt merkelig? Etter anbefalingene burde han jo spist det dobbelte.... Han sover en god del. Max våken 1,5 til 2 timer før han må ha en liten dupp igjen. Er normalt aktiv, blid og førnøyd når han er våken.
pablo Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei, jenten min spiser heller ikke så mye. Vekten har gått litt opp og ned egentlig. Veide henne igår, og hadde bare lagt på seg 8o gram på 2 uker, veldig lite. Men nå er jeg begynt med tillegg. Men hun har vært veldig aktiv og blid likevel. Tidligere , altså for 2 uker siden hadde hun lagt på seg 120 på 5 dager, så du skjønner sikkert hva jeg mener med opp å ned. Hun spiser ca 110 nå når jeg gir tillegg. Ellers har det jo vært vanskelig å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå