Gå til innhold

Hei Jenter! Takk for all støtte og gratulasjoner!

2 nøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Så nå har jeg endelig kommet hjem, etter fire uker på Ullevål Obs.post for gravide, med fødsel, intentsiven og barsel. De ville jo så altfor tidlig ut..Ullevål var ett fantastisk sted å være...når dette først skulle skje! Dyktige leger og jordmødre på alle avdelinger jeg var i kontakt med!

Tilde og Sarah ble flyttet til Fredrikstad i dag, og jeg kan dermed sove hjemme litt. Er veldig rart å komme hjem uten barn, men med melkepumpe..

De har det godt etter forholdene. Skikkelige tempramentsfulle frøkner som skriker og sier ifra hvis det er noe de er utilfreds med. Det er alltid ett godt tegn ;) Men det er jo en lang vei å gå..Nå blir det nye mennesker og rutiner å forholde seg til, men de virker super hyggelige på intensiven:)

Har fått barselblues, så jeg går bare rundt å sipper av ingenting...ganske rart egentlig..men akk så normalt ;)

Tusen takk for all støtte og gratulasjoner som har kommet mens dette har pågått! Har lagt ut ett bilde hver av jentene.. De er bare noen dager gamle på de.. Ligger på siden min, hvis dere vil se ;)

Skal holde dere oppdatert utover...

Ønsker dere alle lykke til videre på deres ferd med tvillinger/flerlinger!

Store klemmer fra

Angua, Tilde og Sarah...de små nøstene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre fra deg!

Gratulerer nok en gang med de nydelige små!

Skjønner at det har vært strevsomt, men godt å høre at Ullevål har bevist seg å være et profesjonelt sykehus som har mestret utfordringene.

ikke minst skjønner jeg at det er rart å ha kommet hjem, uten jentene. Men de har det jo fremdeles best på sykehuset, Fint å kunne være litt nærmere hjemme, selv om det betyr å finne ut av rutiner og liknende på nytt.

Ønsker dere fortsatt alt godt, og gleder meg til å lese oppdateringene etterhvert.

klem klem

Skrevet

Tusen takk for at vi fikk se vidunderene! Så nydelige.. Så godt å vite at vi har sykehuspersonell rundt oss som kan hjelpe oss om babyene vil/må ut så mye for tidlig som dine - og at det likevel går bra!

For meg som har termin samtidig som deg (også med 2 jenter) er det ufattelig at du allerede har holdt de i armene dine. Jeg føler det er så langt frem til at jeg er der - og det håper jeg sefølgelig også. Utrolig å tenke på å at "aliene" jeg har i magen faktisk er nærmest ferdig utviklede babyer! Jeg fikk meg et lite realitysjokk da jeg så bildene av jentene.

Men - jeg er så utrolig glad på dine vegne at det gikk/går så bra med dere. Og - forstår så godt "smerten" med å forlate de på sykehuset... Når jeg møter denne type utfordringer prøver jeg alltid å tenke på at det er en begrenset tid dette pågår.

Lykke til med alt fremover, håper du får anledning oppdatere oss!

gode klemmer

Skrevet

Nydelige små nurk du har.

Nå må du sove godt og hvile mens du er hjemme slik at du er full av energi når du får de to små hjem!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...