Gjest Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Du har jo alltids Pilestredet. Har oppover den langstrakte gate opplevd veldig mye fint og ikke fullt så fint.
Gjest -<<- Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Høna er i hvert fall viktigere enn egget, kanskje med unntak av i HKHs tilfelle.
Dronningen! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 3. april 2008 Takk det var hyggelig sagt! Høna mi er feilvare så egentlig er jeg Haltalotta fra Lønneberg!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. april 2008 #35 Skrevet 3. april 2008 Har du forsøkt å reklamere på eggene dine? Hvorfor kjøpte ikke foreldrene dine forsikring? Hmmff. Nei, går nok ikke å skylde på bruksanvisningen.. Men om eggene dine ikke funker kan du sikkert få noen av meg, jeg har en hel gjeng av de og skal ikke bruke fler (jeg er litt defekt selv, men eggene er helt i orden, blir særdeles vakre resultater av de).
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 Forfatter #36 Skrevet 4. april 2008 Men hvor reklamerer jeg? Eggforsikring? Forøkelsesforsikring? Kan liksom ikke skylde på foreldrene mine heller ettersom de fikk meg når mamma var 18 år. Jeg har mange egg men de er feilvare, virker liksom ikke slik de skal... Men ett har virket og hun er nå i barnehagen. Men takk for tilbudet:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå