Gå til innhold

Gravid alenemor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

riktignok bare for en dag, men fy søren så slitsomt det er!!!

jeg skjønner virkelig ikke hvordan alle de flinke alenemødrene orker å stå i alt alene dag etter dag.

Phantom-mannen er avgårde med jobben på sånn teambuilding-greie. dro tidlig i dag morges, for som leder er han jo nødt til å være med fra begynnelse til slutt.

Frokost, levering i barnehage og hos dagmamma, så levering av mannen på bestemmelsesstedet. deretter hjem og etter nok en vill natt med tvillinger i magen sovnet phantomet på sofaen.

Tur til Nøstebarn, så innom gravid venninne som føder barnet sitt imorgen med keisersnitt, og hun trengte å prate og dele sine tanker rundt det forestående.

Så henting av verdens skitneste unge i barnehagen, som slett ikke ville hjem enda. Deretter til dagmammaen for å hente enda en sliten med veldig blid liten gutt. kjøring av skadet dagmamma til apoteket, så hjem til middagslaging og aktivisering av 2 slitne barn.

Middagsseanse med søling og griseri, spise selv må skjønne. Rydding.

Phu-endelig barne tv, men det er skummelt så mamma må sitte sammen med dem.

Kveldsmat og deretter dusjing og lusekamgreing pga nå luserunde i barnehagen.

Legging, med lesing for eldstemann... Hvem sovnet først? Mamma mon tro...oh yeah...

Våkne etter en time av sulten hund, mating og lufting av denne. Vasking av skitne dresser...

Det var den dagen liksom... jeg er helt utslitt...og har jo ikke hatt syle barn eller andre "uvanlige" påkjenninger...

Graviditet regnes vel som helt normalt...

Å som jeg gleder meg til phantom-mannen kommer hjem og tar sin del imorgen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow... blir sliten bare av å lese jeg...

Og jo... graviditet regnes nok som helt normalt... men tvilling-graviditet kan vel anses litt i ytterkant av normalen;=)

Skrevet

Ja det er imponerende med dem som alltid er alene om slikt.....ære være dem! Når de i tillegg har alle økonomiske og følelsesmessige bekymringer alene, så burde det nesten vært hjelp på blå resept....

Vi andre som har menn som avlaster oss masse og som tar del på lik linje har nok godt av å oppleve slike dager innimellom.

Din mann og min sambo var forresten på samme opplegg i går, sambo så ham i forbifarten under lunsjen, hvilket var en fantastisk deilig lunsj ifølge min matglade samboer:-)

Skrevet

Puh!! Det er bra du ikke er så ille kvalm lenger i hvert fall :)

Det programmet der hadde tatt knekken på en "vanlig" ikke-gravid ettbarnsmor også.

All ære til aleneforeldre!! Har sagt det før og sier det igjen: Jeg bøyer meg i støvet!!

Skrevet

Høres ut som en travel dag.

Håper du har fått slappet av og hentet deg litt inn igjen litt nå :)

Klem

Skrevet

Nå har jeg væt gravid alenemor 2 ganger - og jeg hadde aldri så mye å styre med som jeg ser du har og ikke hadde jeg tvillinger innabords heller. :-)

Hatten av for deg! Du er tøff!

Skrevet

hehe... Jeg smiler av deg!

Du er flink phantis!!!!

sov godt, i en uke fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...