Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg trudde essohore var det billigste av alt men nå skrur hun ned prisen, vet ikke om det gjør at vi ender på Jet eller hva jeg ass...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 nei det passa så bra og senke prisene. holdt på og le meg igjæl når jeg så reklamen.. haha. det var bare konge bra og passet perfekt. savner du at jeg er ett ludder? i tilfellet er jeg fremdeles til salgs, jeg er faktsik på salgfor øyeblikket :-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg savner det. Men heldigvis er du fremdeles til salgs. *kjøpe*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 det er ikke gott og si. har du noen forslag? det er vel stort sett ICA som bestemmer da. og litt jeg. siden det står en sterk kvinne (eventuelt mor) bak en vær stor mann
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 hva kjøper du og hva betaer du? (trenger penger NÅ)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 *løper inn på facebook og sjekker om du er billig igjen der også*
mayaya Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 :-o Et facebookpar som jeg ikke tar del i??? :-o :-o :-o *inn og se hvem tillab kjøper*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 seff er jeg dyr i drift. her skal det være reima og ull fra inners til ytterst og bare sunn mat og ikke noe bøll. men i innkjøp er jeg utrolig billig. egentlig så minner jeg meg mye om bilen min... haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 da er jeg solgt for 20 kr til trubbel. (hva gjør vi nå?)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Du får vel bo på balkongen min da.. Duger du som vaskehjelp, forresten?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Jeg ringer herved et mannebein jeg er sikker på overbyr dere alle;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 jeg trekker salget! mayaya har bydd over og jeg er i min fulle rett til og trekke salget. ANGREFRIST kaldes det. men du kan jo seff by over mayaya så skal du nok få en venn på balkongen. men jeg advarer dere. jeg er lat og duger til lite
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 haha gjør det. spør hva han byr.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå