Gå til innhold

Må bare fortelle om årets innertier av en aprilsnarr c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i et foreldremøte med klassekontaktene om kvleden 1 april, og samtalen kom in på aprilsnarr, så klart. En av jentene fortalte at det på infotavla på jobben var skrevet at hun vr gravid, og snart skulle ut i perm(hun er sjef) - så hele dagen gikkmed til å forklare... c",)

Inspirert som jeg ble, fant jeg ut at stort sett ALLE jeg kjente, ville tro det dersom jeg annonserte en ny graviditet... Det var såpass sent også, så de fleste hadde sikkert glemt at det var 1 april.

Handling fulgte tanke, faren min ble utpekt som offer, og sms avsendt til feriestedet i Spania. Jeg var sikker på at jeg ville få en stressa tlf i løpet av to sekunder, men ingenting skjedde.

Damene fra møtet har i to dager nå spurt spent etter min fars reaksjon - og i ettermiddag ringte han, og lurte på hvordan ståa var med sin blideste stemme. Haha!! Rett uti med begge beina; han hadde trengt halvannet døgn på å hente seg inn og komme i den rette bestefarstemningen før han ringte c",)

Men han var i grunnen godt fornøyd med at dette bare var tøys, ja c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe....

det var jo fint av ham å samle seg litt før han responderte eller...?

Jeg fortalte mammaen til en av venninne til Junior om tvillingene igår, og hun ble blek, og trodde at det var en sen aprilsnarr... men den gang ei! *smiler*

Skrevet

Fnis;=) Hadde jeg dratt det stuntet på mine foreldre, så tror jeg at jeg hadde mått hatt noen i bakhånd med hjertestarter......

Skrevet

Ha ha ha

Han måtte altså manne seg opp :o)

Skrevet

Stakkars gamle far da! Men godt han tok det med et smil da:-)

Min fjortis og snart femtis, hadde visstnok tenkt å dra den spøken til meg, men heldigvis innså hun hvilke konsekvenser det kunne få og lot være:-)

Når de er 15 er liksom ikke akkurat den spøken noen suksess, men jeg ser humoren i at du gjorde det!!!

Skrevet

HA HA HA HA!! Veldig bra spøk! Jeg var faktisk inne på det samme, men jeg tenkte så fælt på konsekvensene og hvor stort sjokket ville bli for alle, så jeg turte rett og slett ikke.

Jeg hadde planer om aprilsnarr på jobb, jeg. Firmaet vårt har stiftelsesdato 1. april, så jeg ville sende mail til 250 ansatte og be alle komme innom meg og hente sin "flotte jubileumsgave" kl. 14....

Sjefen min syntes ikke idéen var så god, så da ble det ikke noe. Ja ja, kanskje neste år...

Skrevet

Haha.. sååå bra..

Skrevet

Herlig!

Godt han tok det med humør og var fornøyd det var en spøk ;)

Må fortelle om en venninne av meg,hun er ped.leder i en barnehage.

1 april skulle hun skrive dagens rapport på tavlen til foreldrene på ettermiddagen.....

"Idag har vi latt barna selv få bestemme hva de ville ha på seg da de gikk ut.De fleste valgte barføtt og uten jakke/lue. Håper det ikke blir for mye sykdom fremover"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...