Gå til innhold

Appropos hjemmestrikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har phantomet vært hos Nøstebarn, etter sterkt pådytt fra god venninne som stilte med flott strikkebok på lunsj, og kjøpt garn til to nydelige hente-sett til Thomas og Thomas.

Jeg innrømmer at jeg måtte få hjelp av damen i butikken for å kjøpe riktig, siden jeg absolutt ikke kan noe om slikt, men regner med at det blir så utrolig koselig å endelig være i besittelse av slike flotte ting.

Imorgen sendes garn og oppskrifter til Frøydis, som må være verdens snilleste og flinkeste dame, og iløpet av en stund kommer det små underverk tilbake i posten... ÅÅÅ som jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er så koselig som bittesmå hjemmelagede ting. Laget med kjærlighet og omhu:-)

Du har god grunn til å glede deg!!!!

Skrevet

Så fint at du fikk kjøpt garn. Det er klart dama i butikken hjelper til. Du kan ikke akkurat dette så godt, men det kan hun :-) Hvilke farger kjøpte du da?

Skrevet

Vanligvis styrer jeg litt klar slikt jeg ikke kan så godt...Er ikke den ivrigste i skibakken for å si det slik...men nå var det greit å vise min uvitenhet siden det blir så FINT!

Jeg kjøpte en litt mørkere blå enn babyblå...og en nydelig grønnfarge. Matcher hverandre perfekt... *smiler* Har jo som sagt ikke tenkt å uniformere dem likt..De skal allerede fra starten få være individuelle...

Skrevet

Det blir sikkert kjempefint! Gleder meg til å se produktene, både klærne og de som skal ha dem på :-)

Skrevet

Så heldig du er! Jeg startet på et babyteppe da jeg ble gravid. Tenkte det var greit å ikke strikke noe i en bestemt størrelse, visste jo aldri når jeg ble ferdig... Og, det var godt tenkt, fordi jeg rakk ikke å bli ferdig til fødselen, og har fremdeles noen tråder som ikke er blitt festet, og nå er lille M snart 1 år. Ja, ja, babyteppe kan man vel ha lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...