phantomet Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 idag har phantomet vært hos Nøstebarn, etter sterkt pådytt fra god venninne som stilte med flott strikkebok på lunsj, og kjøpt garn til to nydelige hente-sett til Thomas og Thomas. Jeg innrømmer at jeg måtte få hjelp av damen i butikken for å kjøpe riktig, siden jeg absolutt ikke kan noe om slikt, men regner med at det blir så utrolig koselig å endelig være i besittelse av slike flotte ting. Imorgen sendes garn og oppskrifter til Frøydis, som må være verdens snilleste og flinkeste dame, og iløpet av en stund kommer det små underverk tilbake i posten... ÅÅÅ som jeg gleder meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ingenting er så koselig som bittesmå hjemmelagede ting. Laget med kjærlighet og omhu:-) Du har god grunn til å glede deg!!!!
Maud Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Så fint at du fikk kjøpt garn. Det er klart dama i butikken hjelper til. Du kan ikke akkurat dette så godt, men det kan hun :-) Hvilke farger kjøpte du da?
phantomet Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Vanligvis styrer jeg litt klar slikt jeg ikke kan så godt...Er ikke den ivrigste i skibakken for å si det slik...men nå var det greit å vise min uvitenhet siden det blir så FINT! Jeg kjøpte en litt mørkere blå enn babyblå...og en nydelig grønnfarge. Matcher hverandre perfekt... *smiler* Har jo som sagt ikke tenkt å uniformere dem likt..De skal allerede fra starten få være individuelle...
Maud Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Det blir sikkert kjempefint! Gleder meg til å se produktene, både klærne og de som skal ha dem på :-)
coscos Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Så heldig du er! Jeg startet på et babyteppe da jeg ble gravid. Tenkte det var greit å ikke strikke noe i en bestemt størrelse, visste jo aldri når jeg ble ferdig... Og, det var godt tenkt, fordi jeg rakk ikke å bli ferdig til fødselen, og har fremdeles noen tråder som ikke er blitt festet, og nå er lille M snart 1 år. Ja, ja, babyteppe kan man vel ha lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå