bever Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Trenger tips og ideer! Skal være forlover i et bryllup utenlands (ambassade-vielse). vi er 3 par som reiser. Tips til hva man kan gjøre? Kaste ris på brudeparet, selvfølgelig, servere champagne på ambassadetrappa - men andre hyggelige ting? Har bestilt champagne til hotellrommet deres også når vi kommer til hotellet første dag. Man kaster forresten ikke ris lenger? Fuglefrø??? Hiv dere utpå, damer, dere kreative sjeler!
Dronningen! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ikke ris... men roseblader. Mye koseligere. Bestill frukt eller fingermat til champagnen første dagen - vi vil vel ikke at de skal beruset? Langstilkede roser som overrekkes på ambasadetrappen fra de andre parene? Hvor skal de gifte seg?
Gjest -<<- Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Fikse en original foto-session til dem. Ellers kommer det mye an på hvor dere skal?
bever Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Roser/rosenblader var gode tips - takk! Kom gjerne med flere! (Har ikke lyst til å være mer detaljert, om noen skulle kjenne seg igjen...;-))
bever Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Dytter'n litt, for å se om det er flere kreative damer der ute på en fredagskveld. Haaallllooooooooooo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå