Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født her som kunne tenke seg å dele litt erfaringer?

Fortelle litt om fødselen, tiden etterpå osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte der med nr to, men var i grunnen litt uheldig med jordmor. Antar at det dreier seg om en vakt som måtte dekkes opp pga sykdom eller noe. For hun var slett ikke slik de jeg hadde møtt før og snakket med var... Hun var nok mer av den gamle skolen og ville ha ting litt på sin måte. Greide heller ikke å lese meg slik jeg hadde håpt at jordmor ville - og som jordmoren bed den første fødselen greide på en utmerket måte. Ble derfor ikke den opplevelsen jeg hadde ønsket meg.

Dette var før sykehushotellet kom, så vet ikke helt hvordan det fungerer der nå ift overnatting og slikt. Men jeg ønsket å ha eldstejenta med meg også den natten jeg var der, og vi fikk inn en ekstra seng slik at det var mulig.

Men ikke la deg farge av at jeg hadde en litt negativ opplevelse! For jeg har i ettertid snakket med flere jordmødre som jobber der, og de har alle beklaget måten jeg ble møtt på. Det er ikke _sånn_ de ønsker det skal være der. Og får jeg ikke hjemmefødsel denne gangen, så håper jeg at jeg holder igjen lenge nok til at Fødeloftet ikke lenger er sommerstengt. For det er stengt i uke 27-28-29.

Skrevet

Kan du fortelle litt mer om hvordan du ble møtt.Hva hette jm du fikk? Hadde du ikke mulighet til å bytte jm da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...