Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hvorfor det?! Uke 34+2....
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det kan være at du har kynnere. Har hørt at mange mener de ligner på menssmerter. Selv mener jeg at de er mer som mageknip, men det varierer jo helt sikkert fra person til person. En annen ting er, som Solstrålen80 skriver, at du faktisk kan ha rier. Hvis det ikke gir seg, ville jeg ha kontaktet føden jeg.. Lykke til =)
Gulp Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Uffda... har likedan, er i uke 29. Håper det går over snart:(
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hvordan går det? jeg hadde kraftige mens smerter når jeg hadde masrier
mine små alver... Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Det er nok modningsrier,dette har jeg hatt siden uke 30.Er i uke 38 nå. menssmertene og kynnere er ikke det samme,kynnere får du ikke så vondt av og smerten er ikke lik menssmerter.Har du kynnere så strammer magen seg veldig og blir helt hardt i noen sekunder men går over igjen hvis du skifter stilling. Det er veldig vanlig å få disse mensmurringene og kynneren ved 2.gangs gravide,1.gangs trenger ikke kjenne til noen av delene. Min jordmor sa at så lenge de ikke tok seg opp og kom regelmessig,slimproppen eller vannet går så kan jeg ta det med ro. Jeg har som sagt gått sånn med kraftige menssmerter (som gir seg igjen) og hyppige kynnere i mange uker nå. For min del håper jeg virkelig denne modningen har noe nytte for seg =) lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå