*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hei .. jeg bare lurer jeg.. det stikker så i underlivet, ikke sånn riving i livmor følels , men stikkiing...er bare 19 uker jo ..
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det er nok bare livmora og senere rundt som strekker seg. Ting skal jo bli en del større. Når du har rier så vet du det. HOs meg kjentes det som om kroppen skulle rives i fillebiter, hehe.
Gemini77 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 rier er iallefall ikke stikninger i underlivet så der kan du slappe helt av.. :-)
MiniBassen Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Når du har rier strammer magen seg skikkelig og du kjenner en smerte som sprer seg rundt både her og der... Så det er nok ikke rier du har, nei... Heldigvis for deg! Siden du ikke er kommet så langt, altså... : )
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 I allefall ikke rier. Jordmor sa det fint her på mandag: "Det er ingen som forsover seg til fødselen. Mange kan lure på om de kjenner på noe, men når den første ria kommer DA er man ikke i tvil!"
mai mammaen til to Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 når du har rier så strammer magen seg helt.. og så er det som mensensmerter nesten.. bare 100 ganger vondere... når du først får en ordentlig rie så skjønner du det med engang
Nina_J Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Du VET når det er rier. Visst du er plaget med skikkelige menssmerter, sånn at du ligger å krøller deg på sofaen, da vet du sånn ca hvordan det føles. Som skikkelig mageknip, sånn du kaldsvetter av. Ikke for å skremme, det er en fin opplevelse å vite at fødseløen er igang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå