flypapir Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Tulla har nå hatt diare i en uke. Hun har en bakterie i magen som hun fikk da vi var på feire i Thailand. Hun spiser og drikker greit og er i fin form, men all mat går rett igjennom... Hvor lenge pleier slik å vare? Lille jenta mi er to år gammel og går ned i vekt av dette...
Mamma´n til A og F Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Uff, stakkar liten. Spørs sikkert på type bakterie. Men er man uheldig kan det sitte i en stund. Sikkert lurt å kontakte lege siden det har vart en uke. God bedring!
flypapir Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Var hos lege på mandag allerede, men fikk vel egentlig bare beskjed om at det måtte gå sin gang.... Fikk levert avføringsprøver som i får svar på til uka. Men håper jo det er over innen den tid da..
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 om du får i henne litt flytende kull eller kulltabletter oppløst i litt saft binder dette magen og det drar med seg bakteriene ut...
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 ellers kanskje biola og sånn kan hjelpe til her også... det renser jo opp i magen og tarmene...
flypapir Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Ok, takk for tips. Får ta en tur til apoteket i morgen.. Legen sa bare at vi skulle unngå melk, men at vi ellers kunne gi henne det hun har hatt lyst på, så her har vi hatt vanlig kost. Men ikke dumt å binde opp litt sikkert!
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 ok. får håpe det hjelper etter hvert da... sånn kull er jeg vant med når jeg har diare og spysjuka helt fra jeg var liten.. tar det fortsatt jeg.. får det ikke i barna da.. men har ikke gjort så stort forsøk på å få det til heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå