skilt Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Mensen er forsinket.. Har dere peiling? Trodde egentli dette var ganske safe? Kanskje ikke? Noen som vet? Erfaring?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Blitt gravid på den måten, jeg..Ikke safe i det hele tatt!!
chootta Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ble også gravid på den måten får andre.. men vi tenkte over at det ikke var sikkert og ble i grunn glade når jeg ble gravid.. men ikke sikkert nei
my`en Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 det er ca 15% sjans for å bli gravid hvis man hopper av i svingen,mot 90% når man gjør det på den vanlige måten....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Er det ikke 25% for å bli befruktet ved vanlig samleie i riktig periode (ved eggløsning)? Mener å ha lest dette, og det var en veldig trøst siden vi måtte prøve en del måneder denne gang..
mikaela Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 ikke så safe, nei. Ble gravid slik noen år siden...
megogknotten Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 vi er litt der nå vi.. hehe skal sette igang prøvinga snart.. Så ikke blitt noen spire enda her, på den måten..
Dotten Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det er nok ikke det Men vi har gjort det i de årene vi har vært sammen/samboere (12 år), og vi har ikke blitt gravide før vi sluttet å hoppe av i svingen. Noen blir lettere gravide enn andre. Sånn er det bare
Giinaღ Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Vi gjorde dette i et års tid, men ble heller ikke gravid før vi sluttet med det. ER nok veldig individuelt. Noen kan få små sædavganger før den ordentlige på slutten, så det er derfor det ikke er like safe for alle
sekke Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 jeg gjorde det i 3 år fra jeg var 17-20. veldig glad for at ikke det ble noen graviditet med den typen og i den alderen...
AO3 Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 ... universelt kjent som en lite pålitelig prevensjonsmetode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå