Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er utrooolig surrete og svimete nå etter at jeg har blitt gravid.. er det flere enn meg som lider av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også denne "lidelsen" ja... Må skrive ned ting jeg skal med en gang, ellers blir det glemt..

Skrevet

Jepp!

Vet av erfaring at dette absolutt ikke bedrer seg når babyen er ute og melkeproduksjonen har kommet i gang...

Skrevet

Jaaaa!! Glemmer alt mulig og føler meg skikkelig forvirra hele tida! Klarte til og med å glemme å komme på sånn komme på besøk i barnehagen dag for sønnen min. Dårlig samvittighet for det tror dere? Hormonell og greier så satte jeg meg ned i barnehagen ved hentinga når det gikk opp for meg at jeg hadde glemt hele greia og gråt.... Småflaut.

Skrevet

Haha, ja, det kan jeg love deg!! Det verste er at jeg ikke kom meg før jeg blei gravid igjen....så nå er jeg i følge mannen min helt ekstrem.

Skrevet

Sambo sier jeg kommer til å brenne ned hele kåken,Glemt plata på komfyren noen ganger.Uffda.

Skrevet

ja jeg tror jeg har fått ammetåka på forskudd:)

Skrevet

Signerer bare... huff.

Skrevet

skjøner ikke hvorfor det heter amme tåka.... Burde vært et bedre navn på det. Gravide tåka eller noe slikt.

Skrevet

enig med siste innlegg.gravidtåka. hadde d sånn me første ungen også. er så forvirret å forfjamset at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre til tider. mens andre dager er jeg helt fin

Skrevet

He he, jeg også! Må som hun over her sier også skrive ned alt jeg skal gjøre/huske, men hva hjelper vel det når jeg glemmer å lese det jeg har skrevet ned?! Gubben fortviler skikkelig iblant:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...