Sivalur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ja tenk det gjør jeg og det er faktisk artig!! For å ikke irritere vettet av tillab med flere her, så kan du jo lese deg frem til resten her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137173667
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 ja tenk det gjør jeg faktisk, nå har jeg akkurat rocket til sporten! hehe. Dessuten er det gøy, selvom kjærestefanten ler litt av meg når jeg gjør det.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Minner meg om når jeg var lita og foreldrene skulle ha rockeringkonkurranse på et foreldremøte og mamma vant overlegent og ble aldri ferdig heheHusker jeg syntes det var såååå pinlig hehe;)
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 he he he he 2_prinser. Festlig opplevelse, kan jeg tenke meg:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Var passe rød i toppen ja og jeg som var så fryktelig sjenert også ://
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå