tigergutt<3 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 etter en lang dag med diare og spying og litt skiftarbeid mellom mor og far så sover endelig tulla. Håper bare det går bra i natt. Men nå kjeder jeg meg. Hadde så lyst til å kose meg foran tv med et godt program, og det var det lite av... Gubben er ute på gutteklubb så han kommer hjem sent. Jeg kan rydde og vaske og pakke flytte esker. Men har liksom ikke helt energien til det etter denne dagen....
Maya og Mini Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Nei, ta det med ro du. Hvil deg i kveld, det blir sikkert nye tak i mårra, enten med eksker eller oppkast.. Lykke til med begge! Og om det ikke er noe digg på TV, -hørt om TVLinks eller alluc? ;-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Åh, kjeder meg jeg også. Mannen er bortreist denne uka, kommer heldigvis hjem i morgen. Så jeg har ryddet og vasket og ingredienser til hjemmelaget pizza ligger i kjøleskapet. *jippi*Gjenstår å støvsuge og vaske gulvet men det får bli i morgen. Ikke sikkert naboen under synes det er like morro hvis jeg gjør det nå. Tenkte også å slå meg ned foran TV'n, men ingenting fristet. Tror jeg har lest gjennom alt her på bim snart...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå