Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt dritten!????
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 DYYYYTTT! Har instalert antivirus, men det hjelper ikke.. Er desperat, like før jeg knuser hele dritten pga popupvinduer i hue og rævva. "eventyrende arkiver funnet på din datamaskin" du liksom!!!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ta et balltre og slå løs på dritten............pleier å hjelpe=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har du spybot? Om ikke er det på tide å få det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 http://www.safer-networking.org/en/index.html Og last ned den som heter search and destroy. Installer den og la den kjøre igjennom maskina di.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Og så sletter du logg, coocies og andre internettinstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå