TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hmmm....har hatt det i dag jeg og (er nesten 35 uker på vei). Går daglig med myye vonde kynnere, men i dag hadde jeg liksom disse kraftige "kynner-smertene" eller "mens-smertene" sammenhengende veldig lenge. Klarte ikke gjøre noe, og følte meg helt utslått av smertene. Har ikke peiling på hvorfor vi får sånn, men ville bare si at du i alle fall ikke er alene om å kjenne det sånn! Alt er nok i sin skjønneste orden, men hadde vært interessant å vite hvorfor disse smertene kommer, -så lenge og så intenst liksom...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar! Fint det bare ikke er meg som har det sånn.. Har fryktelig med kynnere og.. Hm.. Jaja..
Blå + en i magen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Aner dessverre ikke... Men jeg har det samme. Skikkelig kraftige menssmerter både i mage og rygg, må legge meg rett ned... Ekkelt, men høres jo normalt ut. Tenker at kroppen bare forbereder seg!
Stoltmai mamma:) Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 jeg hadde dette i uke 31, hadde gått med det en ukes tid, mest i ryggen, skikkelig mens vondt, ble så ille at jeg rinte føden, de ville ha meg inn til sjekk, fikk disse beltene rundt magen, og de registrerte sammentrekninger, ble sendt på ul, alt va fint med luille tulla, men livmorhalsen va litt for kort, så jeg ble innlagt, fare for for tidelig fødsel, fikk lungemodningssprøyte for å hjelpe lungene, og en for å roe livmoren, hadde også masse masse kynnere... det hele stoppet heldigvis opp, hatt litt smerter til tider i ettertid, men ikke like ille... kan være lurt å ringe føden for en sjekk lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå