Gå til innhold

Hvor har de billige sprinkelsenger og stellekommoder nå? Evt salg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA.... Der kjøpte eg mi sprinkelseng og kjem til å bruke den denne gangen og.... Kjøpte singlar. Og dei har og billeg stellebord og. Det billigaste stellebordet er nok å bruke kun ei stellematte og bruke kva som helst bord. Det kjedelige er at ein må rydden den opp igjen heile tida.

Skrevet

Vet ikke hvor billig du tenker jeg... Og tenker du i hovedsak stelleKOMMODE? Jeg har ikke kommet over noen stellekommoder på tilbud, men da jeg var på Happyland i Svinesund, kom jeg over et godt tilbud på sprinkelseng og stelleBORD sammen. Svensk pris var 1300 kr, og enda mindre blir det jo i norske kr, så jeg synes det er en veldig god pris.

Både seng og stellebord er i lyst heltre (BRIO), og de er veldig solide (kraftige) og pene møbler. Stellebordet har en eller to hyller under til oppbevaring.

Vi kjøpte ikke dette, da vi har denne BRIO-senga fra før, og ikke akkurat trengte en seng til ;P Men jeg kan anbefale denne pakka på det sterkeste, da vi er veldig fornøyde med senga, og stellebordet også så veldig fint og brukervennlig ut :)

-Så kommer det selvfølgelig an på hvor i landet man bor da... Men bor man innenfor brukbar avstand til grensa, kan det lønne seg å ta en tur over :)

Skrevet

Gå på loppemarked evt. Fretex, der er det alltid noe billig, som kanskje bare trenger litt maling.

Skrevet

Skal jeg komme med en anbefaling? Kjøp en vanlig kommode i stedet for et stellebord/stellekommode med badekar.

Feks malm fra IKEA er vi veldig fornøyd med. God plass til stellematte og man har en fin kommode til tiden etter stelleperioden.

Vask av barnet foretar du i egen balje, i vasken eller i dusjen.

Skrevet

Er et helt enkelt stellebord på ikea til 189,- noe jeg må si er billig:)

Ikke det mest luksus bordet, men funker jo det. legg til stelleunderlag til 59,- så har du stellebord:)

Seng er ikke så ille der heller:)

Lykke til:)

Skrevet

Ligger mye nesten brukt innpå www.finn.no hvis det hjelper noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...