Gå til innhold

hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 18 mnd, den nye babyen kommer i april 22 skal ha KS. I påsken var vi på middag hos svigers og da var også min svigerinne der. Hun spurte hva vi skulle på 17 mai, vi bor i to forskjellige byer med ca 25 min kjøring. Jeg sa ifra på en ok måte synes jeg at det ble litt slitsomt å dra mellom de to byene med to så små barn, og jeg vet jo ikke hvordan den nye babyen blir. Svigers har et barnebarn i den ene byen og 6 stk i den andre, vi bor i byen hvor det er 6 barnebarn.

Hele diskusjonen endte i at de ble sure på oss siden vi ikke kunne komme dit på 17 mai, de hadde liksom planlagt dagen, noe de gjør både til jul og påske og ellers alle høytider. Hva med å tilpasse seg oss for en gangs skyld? De har ikke pratet med oss siden.

Er det vi som er egoistiske i denne sit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jeg bare si at jeg syntes så absolutt ikke at det er dere som er egoistiske, det er helt sikkert... kjente det rev litt inni meg når jeg så hvor dårlig forståelse dere fikk..... fysj.... ikke ha dårlig samvittighet for dette hvertfall.... kommer jo flere 17 mai lissom:-D

Skrevet

Herlighet, det høres jo sprøtt ut å bli sur av noe sånt da! Det må man jo få bestemme selv. Jeg syns det høres litt rart ut at dere ikke vil kjøre 25 minutter med to barn, det kan jo ikke være noe problem, men det må man jo få bestemme selv! Det er jo selvsgat greit å være i nærheten av heimen når man har en som er så liten.

Skrevet

takk for det, får litt dårlig samvittighet innimellom det er tross alt fam til min mann, men likevel!!!!

Skrevet

Får selv to tette her til 17mai.En gutt som fyller året 8mai og termin 4 mai..men skal prøve og sette i gang fødselen tidliger.

Vi skal kjøre 25mai hjem dit jeg er fra for å feire 17mai.Men vi har tatt annet vårt år.Men forstår jo godt deg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...