Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Gå inn på "alle forum på DiB" og skriv ordet ROCKERING så får du faktisk opp alle innlegg, kronologisk, skrevet om temaet! Også ganske så fantastisk asse..
~Maja Mor~ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Igjen....spørs om det hjelper ;-) Men godt forsøk da! Tenker ofte på å annonsere www.google.no her inne, der finner de mest sansynlig det de lurer på.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Maja; jeg ELSKER denne (og det er en ekte link) www.justfuckinggoogleit.com
*ale* Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ålright Tilla.. Ålright!!!! Me toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 For de som ikke klarer å finne boksen hvor en skriver inn det søkerordet legger jeg med en link: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/debatter Den kan også brukes til mange andre temaer som bilstoler og middagsforslag.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror ikke vi er intressante nok i dag jeg Monajenten! Skal vi skrive noe med skatt, barnehage og rockering i overksiften kanskje?!
Monajenten Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Ja, hvis du tar alt i samme overskrift, så kommer hele dib og overfaller deg:-O
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Hehe, det er kanskje litt mye selv for meg... Vi kan jo fordele det litt kanskje? Siden det er 3 ting og jeg har kommet med 3 tips i dag?! *tenker hardt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå