Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har begynt å svette! Har "svetteroser" på genseren i armhulen. Å jeg har aldri svettet sånn før!!! Ikke en gang når jeg trener får jeg det! Har samtidig hatt veldig mye kynnere som tar tak bak i ryggen i dag. Har hatt kynnere siden uke 20,men ikke sånn som dette. Har også følt veldig nedpress å vært på do ofte i dag. Er 39+0. Kan noe vær i ferd med å skje?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hvordan kan vi vite det?? Ring JM di eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå