Gå til innhold

jeg har lagt ut litt bryllups bilder for den som vil se:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig du var på håret!!!:)

Kjolen og alt var kjempefint, men jeg la merke til håret med en gang. Buketten var også supersøt, og så ut som et flott bryllup. Nesten synd vi bare gjør det en gang;) (forhåpentligvis!!)

Hilsen fra en som har titta inn her 3-4 dager for tidlig;)

Skrevet

Nydelig nydelig nydelig :-)

Hvilken kirke var det i?

Skrevet

Tusn takk:) ja det var en fantastisk flott dag:)

synd d bare er en gang i livet ja:)

Skrevet

takk <3

Mevik kappel i Gildeskål kommune:)

er døpt og komfirmert i samme kirken:)

Skrevet

Helt utrolig nydelig brud, kjekk brudgom. Og en omgivelse tatt ut av en turistkatalog for norge.. Lykke til med livet sammen og den lille gutten som er i vente.

Skrevet

Tusn takk:) nå smiler jeg fra øre til øre:)

Skrevet

Det er ikke synn om det blir med den ene gangen nei!! LOL Husk at det blir dåp, konfirmasjon og dere kan feire alle de anledninger som er også livet selv.

Skrevet

For noen nydelige bilder!! så ut som et eventyrlig bryllup:-)

Vi gifter oss vi også nå i sommer, jeg er da ca 6mnd på vei så det blir veldig spennende.

Unner dere alt godt! hell og lykke:-)

Skrevet

ja d var virkelig et eventyr bryllup.

du har utrolig mye å glede deg til:)

Skrevet

Fant ikke bildene jeg, men ser nå at det varen link og ikke profilen din jeg skulle klikke på ;) MEN - glad jeg tittet på profilen din. Hva heter den supersøte dunposen?? Hva kostet den? Og er det en edge duo kombi vogn du har kjøpt? Nydelig nydelig...

Skrevet

Du har god smak :)

Skrevet

Tusn takk:)

Skrevet

buketten var nydelig:) hadde en nesten lik:) faktisk med sommerful også:) du liker godt rosa ja;) håret var veldig bra,er frisør:) såg veldig koseligt ut:)

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupet også selv om det sikkert er en liten stund siden (med tanke på at det var så grønt og fint der)

Så fine bilder da!!nydelige omgivelser også da, hmmm kan det være så langt og reise for å gifte seg mon tro... *hmmm*

dere var kjempefine begge to også :)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått bryllup. Dere var nydelige begge to, kjolen var helt herlig (ikke sånn bløtkakekjole om du skjønner hva jeg mener ;) ) og likte spesielt godt buketten som var formet litt som en veske. Mange gode minner å tenke tilbake på vil jeg tro :)

Så, litt utenom tema: Dere har vel ikke begynt å trille så mye på den, men er du fornøyd med Edge dou-vogna? Vi har forelska oss helt i den, eneste negative er at den virker litt stor og tung å dra ut og inn av bil... Er den det??? Kommer forøvrig til å gå for samme farge som dere eller grey/apple om det blir den vogna :)

Skrevet

takk:)

vogna er lett å legge sammen , å siden d er en duo vogn er den lettere en kombi siden sports delen ikke sitter på:) så så langt er vi fornøyd:)

Skrevet

Hvordan er bagen å bære rundt på da? Den blir jo nødvendigvis tyngre enn en kombibag i og med at disse ikke trenger festemekanismer og sånt. Er litt ekstra i faresonen for å kunne få bekkenløsning og er redd for å ikke klare og bære rundt på bag med barn etter at jeg har født... Men den virka jo ikke så aller verst når vi var og titta på den i butikken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...