Gå til innhold

Angående spiralen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner derre trådene??

jeg har snakka med legen om å ta den ut for den irriterer meg og huden min er blitt ett helvette siden jeg fikk den, og hun sa at hun kunne godt ta den ut, det kan man for så vidt gjøre selv også sa hun....kan man det??

 

men uansett, når man er hos legen å tar den ut, er det vondt? kjenner du noe, eller kjenner du bare ett sånn ''trykk'' i det den draes ut? nappes ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, leste irriterer meg og hunden min! Hunden liksom?? hehe

 

Har tatt ut kobberspiral og det kjentes litt, men ikke skikkelig vondt nei.Bare ett napp liksom. Ville nok ikke gjort det selv nei, men det er nå meg...

Skrevet

haha, hund nei!! huden ja!!

 

nei, skal ikke ta den ut selv!! er du gaaaal!! skjer ikke....skal gjøre det kontrollert hos ens om kan dette:P

 

mendet var så vodnt å sette den inn at jeg gruer meg til å ta den ut igjen også!!

Skrevet

ingen andre som vet??

Skrevet

Jeg har hørt at det anbefales å la legen ta den ut. Slik at ikke risikerer å skade deg selv der.

Skrevet

Hihi, ikke enkelt å lese rett bestandig...

 

Fastlegen min fikk ikke til å sette inn spiralen min, var supervondt og blødde mye. Så ble sendt til gynekolog og det hele var over på 1 min. Ikke vondt i det hele tatt. Så skal jeg ta den ut skal jeg til ha å få det gjort i allefall, det er klart! Anbefaler det til deg også ;)

Skrevet

ja jeg har ikke tenkt å ta den ut selv...jeg finner ikke trådene selv heller...de ba meg sjekke en og annen gang at trådene var der, men je finne dem ikke=S

 

men bare lurte på om det gjorde vondt...ææææsj er så pysete....selv om jeg vet at det er over på ett sekund liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...