Gå til innhold

Regelmessige kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 uker på vei.

I går natt og i kveld har jeg hatt kynnere som er mer eller mindre regelmessige. De gjør bare litt vondt, og varer ikke mer enn 10 - 20 sek kommer vel med ca 15 min mellomrom. Bør jeg være bekymret? Jeg er andregangs, og hadde en del kynnere med første mann, men de gav seg som regel når jeg satt i ro. Disse kommer selv om jeg sitter eller ligger. Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kynnere dagen og natten lang, om jeg står, går, ligger, står på huet osv.. Har hatt det siden uke 31 og er nå i uke 34. Litt slitsomt men begynner å bli vant til det nå... Er vel bare noe som er naturlig for meg...

Skrevet

Har hatt konstante kynnere siden uke 32 (35 nå), i alle slags stillinger. Når jeg står, går, sitter/ligger i ro... Ubehagelig, men begynner også å bli vant til det nå:)

Skrevet

Ingen grunn til bekymring, tenker jeg.

Jeg har hatt regelmessige og vonde kynnere på kvelden og natten siden uke 32.

De varer ca 1 min og med 8-10 min mellomrom.

Jeg hadde også mye kynnere med førstemann. Disse kynnerne kommer også selv om jeg sitter i ro eller ligger i sengen.

Jeg har termin om 9 dager.

Skrevet

Jeg stusser litt på alt dette selv jeg... Hvorfor står det at kynnere ikke skal være vonde, og ikke regelmessige når så mange opplever det sånn? Det blir så vannskelig å skjønne forskjellen på kynnere og rier. Hadde mye kynnere sist. Men aldri sånn at jeg trudde det var rier. På Onsdag var det så vondt at jeg trudde nesten noe var på gang... Men var bare kynnere. Så jeg blei nesten lurt denne gangen gitt, antall uker jeg har igjen gjorde at jeg skjønte det var kynnere. Men AU! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...