Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å slapper av, mens vesla (8 uker) ligger å dubber av i sofaen ved siden av meg. Hun har hatt en del vondt magen, og promper en del. Det kom en skikkelig promp nå, og da kom jeg til å tenke på- NÅR (altså hvilke alder) er det IKKE ok at barn promper i tide og utide??

hehe- ja jeg kjeder meg nok litt akkurat nå ja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke. Min er 19 mnd og gjør det enda, naturlig nok.

Mange menn og en del kvinner gjø det hele livet. Jeg syns ikke det er ok hele livet.

Skrevet

Soff 3 år og 3 måneder promper rett som det er. Jeg syns bare det er gøy jeg, er litt barnslig så jeg har litt prompehumor... Men merker at farmor syns hun burde la det være, selv om det strengt tatt ikke er mulig. Hun gjør det jo ikke med vilje. Men vil tro at sånn om ikke så fryktelig mange måneder må vi begynne med "det der gjør man bare på do"...

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er ok hele livet nei. Søstra mi (godt voksen) slipper en fjert uten å bry seg, noe jeg syns er litt små flaut- men vi er jo forskjellige. Men barn må jo få lov å slippe ut litt press hehe. Voksne syns jeg kan prøve å holde seg til de kommer for seg selv eller en do..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...