MrsReaff Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 selv har jeg ikm 9 april og kjenner ikke stort :/ men *håpe håpe*
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 IKM fre 11. april, ingen symptomer. Blir spennende neste uke...
Sonata08 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikm 10. april, men da teller jeg etter MA/abort... Men syns jeg kjente litt ømhet og verking i brystene i dag. Har aldri ømme bryster uten å være gravid, så får se hvordan ømmheten utvikler seg nærmeste dagene. Dette har vært det første tegnet alle gangene jeg har vært gravid før (5 ganger) så får litt håp. Forrige gang ble de ømme en hel uke før jeg testet positivt. Vi har hatt sex jevnlig i 2 1/2 uke nå..... Ja jeg er veeeldig naiv og luller meg inn i at kanskje vi får det til på første pp :-)
kitta216 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har også ikm den 9 april.. har noen småsymptomer, men de kan likegjerne tyde på noe annet også... det derre vi ikke vil ha... Brystene er ømme og har utflod så det holder (beklager at jeg deler slike ekle ting...) og murringer nederst i magen... nå har det også blitt stikkesmerter der nede... på samme stedet hele tiden... Sliter egentlig mest med å la være å teste, holder på å gå på veggen...
Lillemy29 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hei. Ikm ett sted mellom 8-10 april. Svært lite symptomer, iallefall ikke annet enn vanlig pms symptomer. Jeg har testet idag jeg da..Negativt selvfølgelig. Kommer nok en skokk av billigtester senere idag, så kommer til å teste hver dag fremover. Vet jeg ikke klarer å holde meg, og at jeg ikke kommer til å tenke på annet ,slik at jeg bestilte like godt noen tester så jeg får gitt etter for suget mitt:-) Såsvak er jeg... (men er 1 ordentlige pp da, slik at det har vel kanskje med nybegynner motivasjonen å gjøre..hehe Lykke til:-)
Serephina Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Har ikm 8 april. Har utrolige vonde og tunge pupper. Den ene brystvorta er så sår at det er vondt å komme borti den og gå med genser uten bh. Er oppblåst i magen og tisser mye.Ellers lite symptomer. Men håper det er nok. Er så spent. Er litt "gal" så testet i sta, men er selvfølgelig atlfor tidlig så det ble kun en strek. Får prøve igjen om noen dager.
MrsReaff Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 hehe jeg vet hvordan det er ja.. jeg tok en test i går! ble jo negativ så nå har jeg bestemt meg for å vertfall vente til søndag,mandag selv om det er i tidligeste laget det også jeg har litt stikninger/murringer i magen,vondt i halebeinet og kløe og svie i underlivet.. kan ikke huske at jeg hadde det slik i mitt forrige svangerskap men det står jo på symptomlisten så da krysser jeg fingrene for at det er ett tegn! og måtte tr holde seg borte neste uke asså!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hei hei:-) Jeg har ikm 10. Har ikke noe særlig symptomer egentlig, bortsett fra at jeg har en rar og tykk lotionaktig utflod.. Vet egentlig ikke om det kan regnes som et tegn.. Lykke til alle:-) Og måtte tr holde seg borte i 9 mnd denne gangen!!!!!!!!!!!!
venter sistemann 38 uker Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Vet ikke hva jeg skal tro når det gjelder denne kroppen,jeg. Mener selv jeg hadde El ca 23. mars pga mye el-slim (sorry) 22.mars og utflod som vann dagen før der. Ellers har jeg hatt murringer i flere dager, men det hadde jeg hele tiden mens jeg brukte hormonspiral. Hadde den ikke i mer enn 6-7 uker, da. Tålte ikke hormonene, så tok den ut. Ammer minstemann på 7 mnd, så puppene er heller ikke til å stole på. Dessuten blødde jeg bittelitt onsdag, bare en gang. Tenkte at mensen kom for tidlig, men det skjedde ikke mer. Det samme på torsdag.I dag venter jeg bare på å blø, men ingenting skjer. Utrolig irriterende. Har aldri hatt det sånn før. Trøster meg med at kroppen kanskje ikke vet helt hva den skal gjøre, men håper jo på en liten spire. Blir helt rar av dette her.
Peders mamma Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ingen symptomer..vel...jeg har jo økt utflod(sorry!) og stikkninger tidvis...men kjenner at jeg har så liten tro på at jeg har blitt gravid...pga rare sykluser som så er jeg ikke sikker på om vi har truffet på EL, men forts lov å håpe. Når starter dere å teste da jenter? har ikm 10 april jeg da.
MrsReaff Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 kjenner jeg meg rett så tar jeg vel en test søndag eller mandag.. selv om ikm er onsdag vanskelig å vente ja sier du.. hehe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Jeg testet i dag jeg;-) Negativ som forventet... Er jo alt for tidlig å teste, men jeg er anonym testoman;-) Annema85 hvor kommer du fra?
Peders mamma Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 M-79 , jeg kommer fra trondheim:) du da?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Fra Bergen:-) Har dere prøvd lenge? Vi er i 6.pp
gima Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Heia Jeg har antageligvis IKM 9 april (etter SA). Har ingen kontroll på når el var, så får bare håpe at vi har truffet. Angående symptomer.... Følte symptomer for 1 uke + siden og det varte i noen dager. Sa til sambo at jeg følte at jeg var gravid. Ømme pupper mm. Plutselig en dag var de borte. Kan kanskje ha vært i forbindelse med el? Nå for tiden kjenner jeg mest til hormoner. Jeg har ikke lenger kontroll over følelsene mine, og det kjenner jeg igjen fra første graviditet. Stakkars sambo! Vi har hatt noen unødvendige "krangler" de siste dagene. Ellers så har jeg bare stikkinger i magen sånn jevnt og trutt. Hadde bittelitt blod på papiret for ca 1 uke siden. Føler meg egentlig ikke gravid. Ikke spes trøtt el noe.... Blir ikke klok. Håper at noen av oss er gravide!!! Blir spennede med testing fremover. Jeg vurderer og ta en i morgen.
Truseprinsesse Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Jeg har ikm da. Gråter mye og utfloden lukter søtere.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 Jeg har IKM 10 apr. Har de vanlige tantesymptomene + at jeg er veldig svimmel til tider?? Har egentlig ikke noen god følelse denne pp, men det hadde jeg forrige, og det slo jo feil, så det er jo fortsatt håp da. Lykke til ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå