Gå til innhold

Hva syns dere? Ang meg og min samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med litt dårlig samvittighet siden samboeren min gikk å la seg kl 19 idag. Vi har to barn og den ene er syk, mens den andre fortsatt er en baby som krever mye oppmerksomhet.

Jeg er kjempesliten akkurat nå og kjefta på samboeren ista(derfor han la seg) fordi det eneste han har gjort i dag er å sitte på pcen.

Han pleier alltid stille opp 100% men de siste ukene bor han foran skjermen så fort han åpner øya. Dette går også utover nattesøvnen hans og igjen utover meg fordi han er trøtt hele dagen.

Har sagt til han at vi burde ha pctid etter kl 19 når barna har lagt seg, det er det jeg gjør, men nå er han selvfølgelig forbanna fordi jeg klagde på han. Han har ikke vært med noen av barna våres i hele dag jo! Og når en er syk og en er baby så blir jeg utslitt! Akkurat som at han ikke har vært hjemme i det hele tatt i dag jo! På slutten av dagen spurte jeg om han kunne holde minstemann litt så jeg fikk tatt klærne over i tørketrommelen, men han bare stirra videre inn i skjermen.

Blir sååå fortvila av at han er sånn! Det kan ikke være sååå mye morro på nettet vel???

Han sitter ikke å chatter, bare surfer rundt på mye tull.

Uff, er det jeg som er dum og slem her?

Er jeg for streng?

Idag følte jeg virkelig at jeg var alenemor med tre! barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han rett og slett er litt deppa og lei om dagen. Det er ikke uvanlig at menn også kan slite litt.

Skrevet

Øhhh joda du er veldig veldig slem! Fy deg!

Skrevet

Nei, typen din er ganske dust om han er pc-troll når ungene er våkne.. Syntes du har all rett til å forvente at han skal være nøyaktig like aktiv som du selv er.

Skrevet

Harregud...mannfolk!!!

Du blir forbanna og lei deg pga du er sliten av å måtte ta begge ungene alene uten at han ser deg og tar sin del.Det er ganske skuffene å ikke bli sett

Når du sier ifra så går HAN og legger seg under dyna!!!!

Idioti!Ikke godta det!

Han burde si:off sorry....gå å legge deg eller sett deg ned og slapp av baby så tar jeg over for i dag...!!!

You go girl:=)

Skrevet

ja, det er det jeg mener også. vi pleier alltid dele alt ansvar, men de siste ukene har han tatt helt av! de er like mye hans barn som mine barn.Jeg har lyst til å sitte på nettet jeg også, men jeg gjør det ikke før barna sover uannsett!

Skrevet

takk for oppmuntrende ord. da får jeg prøve å ikke ha dårlig samvittighet likevel.

de gangene jeg har sagt fra har jeg fått: gå å legg deg da! i sånn sur tone.

kan ikke la en sur mann passe på barna heller, da får jeg hvertfall ikke sove!

Skrevet

Dårlig samvittighet syns jeg ikke du skal ha, syns faktisk du har grunn til å bli litt sur av dette - men det kan være lurt å høre hvorfor han har vært mye på pc i det siste. Hvis han ikke har vært sånn før er det naturlig å tro at det er noe som har utløst det. Kanskje det er noe som foregår på jobb som han ikke vil bry deg med? Prøv å prate og si hvordan det føles for deg - det er ikke akkurat ferie å gå hjemme med barn, og langt mindre ferie er det når de er syke i tillegg.... Det ville i allefall jeg ha gjort...

Skrevet

Vet så smertelig godt hvordan du har det. Det sårer når mannen ikke kan ta sin del.

Her er det slik, alltid. Nå har jeg nådd grensen, og det ser ut for at jeg flytter ut for en periode. Tror faktisk jeg blir mer opplagt om jeg bor alene jeg!! For da slipper jeg alle frustrasjoner om min "bedre halvdel".

Idag skulle vi begge på jobb, men det er alltid jeg som må opp med snuppa kl.06 uansett. Han sover til 8. Så har jeg kjørt ti mil tilsammen idag, men levering og henting av snuppa. Spurte tidligere idag om han kunne hente henne slik at det ikke ble sent, (han slutta 2 timer tidligere enn meg på jobb) men neida, det kunne han ikke. Fordi han skulle styre med hobbyen sin. Revy-tid nå. Men altså, han kunne ha henta henne for å gjøre alt lettere for meg.. Så jeg dro hjemmefra tidlig idag, og var endelig hjemme kl. 19.30. Og da gjenstår det å ta huset. Og slik lever jeg. Og det som irriterer mest er han som aldri kan hjelpe til!!

Utrolig skuffende!!

Nei rett av deg å si ifra. De trenger å høre det. Hvis han ikke er som min da, og ikke bryr seg om det jeg sier..

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...