Gå til innhold

Hvordan er formen, nattesøvnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Bare lurer på hvordan energinivået deres er på dagtid, og hvordan nattesøvnen er nå på slutten?

Jeg er i uke 40 nå, har fortsatt en del energi om dagen.. Men får ikke sove om natten, uansett hvor mye jeg har vært i aktivitet om dagen.

Er oppe typ hver time på toalettet om natten, det hjelper ikke akkurat det heller............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å få ganske vondt i symfysen, utover dagen/kvelden. Merker også at jeg er trøttere om dagene. Formen er egentlig veldig bra og jeg farter rundt som før.

Sover bra på natten også, må kun opp en gang for å tisse. Med forrige var nettene et helvete: måtte rigge meg til med dyner mellom bena, pute under magen, ta sats hver gang jeg skulle snu meg, ja i det heletatt...

Jeg er 39 + 3 i dag.

Skrevet

Nattesøvnen er det dårlig med. Er oppe på do opp til seks ganger om natta. Å innimellom der igjen våkner jeg av veldig vonde kynnere. Blir da veldig trøtt å sliten på dagtid. Bra det ikke er lenge igjen nå.

Er i uke 39.

Skrevet

Huff, nettene er ille her ja.. Aldri vært så ille før som det er nå.

Jeg er sikkert 5 grader over normalen i kroppstemperatur, så jeg svetter bare jeg tenker på å røre meg. Sambo må bare ligge unna kosingen iallefall! Bekkenet er stivt, det stivner fullstendig flere ganger i løpet av natten og jeg må opp og sitte, rugge litt frem og tilbake helt til det smetter på plass igjen så jeg kan legge meg ned. Herre min det er lenge igjen, 34 fullgåtte i dag.. Er ikke oppe og tisser enda da!

=)

Skrevet

Sove??? Har ikke sovet mer enn 1-2 timer sammenhengende på flere uker allerede. Klør over hele meg og når jeg skal legge meg og bruker timer på å sovne. Når jeg endelig sovner er jeg oppe hver 1-2 time for å gå på do eller bare må opp å gå en liten runde liksom.... forferdelig irriterende dette nattestyret. Heldigvis holder jeg det fremdeles gående noenlunde på dagtid (o: Bare et par dager igjen på jobb nå før permisjonen begynner - gleder meg til det!!! Og gleder meg enda mer til vesle pjokken er ute!!! - selv om det sikkert ikke blir så mye mer soving med det samme (o:

Skrevet

Er i uke 36 og får heller ikke sove om natten. Voldsomme kynnere og nattetissing. Har hatt noe smerter i magen også. Håper jeg slipper å gå på overtid.

Skrevet

Jeg kan være stuptrøtt på dagen, gleder meg til å legge meg, men så fort jeg kommer i seng er det umulig å sovne...

Og våkner midt på natten og har vondt i halebeinet! Flere som har det? Kan ikke huske at det var sånn sist.

Skrevet

Har begynt å få skikkelig vondt i hofta og halebeinet jeg og,men det er ikke BL for det hadde jeg kraftig før tøtta begynnte å feste seg...

Sliter skikkelig med å snu meg når jeg ligger og må ta sats for å komme meg opp av sengen.

Er trøtt men opplagt på dagen og sover som en stein på natta,annet en tissepausene da...Men sover generelt godt om dagen...

Er 35+6 idag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...