Gå til innhold

litt brunlige tegninger i truseinnlegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ikke fartsstriper etter fising nei :P

bruker sånne små truseinnlegg nå på slutten, da det naturlig nok blir litt mer action nedi der da.....

i det siste så kommer det litt sånn brunlig, nesten sånn akkurat i det mensen skal til å komme, merker på truseinnlegget, veeeeldig lite da, men ser det jo når man skal skifte/tisse....

er det dette som kalles tegning? eller er det mye mer å viser veldig godt når man har sånt?

er bare i uke 34, men jordmor mener det er kanskje 3 uker igjen bare pga kort livmortapp, festet hode, sunket mage og litt sånne ting da.

blir veldig glad for svar!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ikke til her inne men er innom av og til da jeg synes det er så spennende å lese om dere som snart skal få oppleve et mirakel :-) Er litt misunnelig MEN akkurat slik du beskriver det var starten på min fødsel. Jeg fikk slike brune striper i trusa på ørdagen og natt til tirsdag var han født :-)

Lykke til.

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg hadde slike små brune striper i truseinnlegget på tirsdag og onsdag. Vet ikke om det var tegningsblødning. Blør ikke nå lengere da..

Skrevet

hmmm....kan være noe, kan være ingenting med andre ord, hehe, ok...

har hatt det et par ganger over noen dager nå da, tenkte kanskje jeg hadde fått noe urinveisinfeksjon/sopp/noe, men prøvene var kjempefine så var ikke det da.

blir spennende å se da, er jo litt redd for å få forhåpninger om at hu kommer litt før, å så går jeg to uker over liksom *ler*

Skrevet

husk at proppen kan vokse tilbake igjen og noen ganger gå uker før en fødsel;) i tillegg så kan det være et blodkar som har sprukket..

babyen kommer når den er klar:D

Skrevet

i know, baby kommer når den er klar, og proppen kan vokse tilbake. men blei litt nyskjerrig på om dette faktisk kan være deler av den eller om det er noe annet liksom :)

Skrevet

noen som vil dele erfaringer med sånne ting?

Skrevet

Jeg dytter denne litt opp da jeg lurer på det samme...

Skrevet

hvis dette betyr begynnelsen på en fødsel blir jeg litt bekymret da jeg ikke er lengre en i uke 29..dette har jeg hatt i noen dager nå..

gått å grublet på om det er noe vits i å ringe føden å spørre om dette....

jeg er førstegangs så jeg tenkte kanskje det er normalt..at fargen forandrer seg innimellom.

Skrevet

ta dt opp med legen neste gang da?

til meg er det tynt som vann, lukter ingenting og helt blankt, bortsett fra av og til når det kommer sånn brunlig da, som om det var siste dag i mensen å det siste av det siste kommer ut liksom hvis det forklarer noe?

Skrevet

Dytter denne oppover.Er i samme situasjon og usikker på om jeg skal ringe føden eller om det går over av seg selv...

Skrevet

Jeg har hatt dette flere ganger siste ca 10 ukene. Har forsvunnet alle gangene. JOrdmor ba meg se etter tre ting; vannet, rier og blødning. Forstod det slik at når det kom frisk blødning skulle jeg ringe fordi det kunne vere fødsel på gang. Tror mye er normalt nå på slutten. sånn som det har vært før.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...