Gå til innhold

Verdens mest møkkete.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

unge, ja det hadde jeg idag:-)

Lille rosa har vært i barnehagen og feiret bursdag. Hun gliste fra øre til øre i kjempefin glitterkrone og fortalte at hun hadde spist isssh og fjukt i barnehagen og shyynga shaang;-) Hun var full av snørr og sand og i strålende humør!

Herlig med blide unger og møkk rundt øra:-)

Da hun skulle i dusjen i kveld, så drysset det sand ut av bleia.....helt klart en super dag for en 2-åring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er de så deilige............ Og jeg møtte Knerten sånn her en dag og samtidig kom en pappa for å hente sin sønn.

Som selvsagt løp til pappaen sin, men sønnen fikk beskjed om å holde seg litt på avstand for pappa kunne få møkk på frakken må vite.......

Ja, ja glad jeg har klær som kan vaskes. Så kan jeg i det minste ta i mot blide møkkaunger i bhg. :o))

Skrevet

Møkk er moro!! Og tegn på en vellykket dag for en småttis!

Skrevet

Oi, og jeg som trodde det var her hun var, verdens mest møkkete :)Uten bursdagskrone riktignok...

Vi var på naboens veranda etter barne-TV og blåste såpebobler. Da vi skulle gå hjem for å bade, fikk jeg med meg ikke bare én, men to skitne barnehagejenter hjem. He he, gjett om de koste seg :)

Grattis med store jenta i morgen!!!

Skrevet

Nydelige dahhh!!!

Ikke fullt så nydelig var "ungen" min på 19 som hadde vært på badestranden med russegjengen..... Tømte sand ut av boxer`n han og.... Verre var det med bildene som var lagt ut på fjesboka av dem i etterkant!!

Han fikk beskjed om at en mamma ikke er så veldig glad over å måtte se barnas nakne kropper etter at de har kommet over en viss alder.....

Ihvertfall ikke i full offentlighet:=/

Skrevet

Takk takk:-) Det er deilige med sånne små nabojenter!

Her var det også lek med nabojenta etter barnehagen:-) Der er det også et par små tvillingbrødre som bor, så det er litt av en håndtering. Jentene sleper rundt på hver sin fornøyde gutt og er minimammaer:-) Og som de bosser da........djeeeezes:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...