dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hahahaha dette blir bare bedre og bedre og jeg elsker søple-tv!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 jeg syns de sa neste mandag på Tvn akkurat nå... kan det stemme?
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 begynner mandag =) gleder meg IHJEL jeg også,elsker trash tv ;O)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 jeg har skjønt det....at jeg har funnet min like-kvinne på søple-tv hangup.... ha ha ha ah aha ha ha ha hva gjør vel det? men du kunne ikke hjelpe meg med det programmet jeg leita etter i går....
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 nei jeg ante ikke hva du snakka om igår,dessverre =S aldri hørt om noe lignende..
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det tror jeg at jeg må se på, selv om jeg ikke pleier å se på sånn type ungkaren på tv, men han kisen var jo ufattelig nydelig......sikle
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 var han det ja??????????????? jeg tenkte at han var litt i blasseste laget for meg, men hva gjør vel det, jeg skal jo bare spise godteri og se på at han finner seg dame.... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2008 men hadde du sett det, så hadde du blitt glad, jeg lover!
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 det programmet jeg elita etter i går altså.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå