Gå til innhold

Funker rockeringen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har merket at den virker???

Fortell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt min i 2 uker og 2 dag, målte meg i dag og var gått ned 1,5 cm om midjen og 3 cm på fettvelken :-)

Skrevet

Merker du det på tøyet??

Jeg skulle gjerne gått ned raskt.

Men hvor lenge rocker du om dagen??

Skrevet

Jeg er vel en av få her inne som faktisk følger anbefalingen med maks 3 minutter første uken, maks 5 min andre uken og nå er jeg i tredje og opp i 10 minutter. Ja, jeg merker det på tøyet, måtte faktisk ta inn beltet ett hakk i dag :-)

Skrevet

Hvis du vil gå ned raskt så må du nok i tillegg spise sunt og trene styrke og kondisjon i tillegg.. ;)

Jeg har holdt på i 3 uker, har ikke gått ned så mye enda, kanskje en cm rundt midjen (er bare der jeg har et før-mål, glemte å måle på valken..:))

Etter et par uker kan du rocke i opptil 20 min om gangen 3 ganger daglig. Høres ut som de fleste her rocker mellom 10-20 minutter 1-2 ganger daglig.

Skrevet

Mamma rokket 10 min 2 ganger daglig og nå etter to uker har hun gått ned 3 cm rundt magen. Jeg har ikke målbånd men kan tenke meg at jeg har gått ned liknende. Det merkes ikke ennå¨, da buksene jeg går med stopper under magen og jeg har ikke så mye å ta bort at jeg merker det på toppene ennå :P

Skrevet

Alva: driver du med noen annen form for slanking eller bare rokker du?? Såå kjekt med resultater =)

Skrevet

Står dere konstant å rocker i f eks 10 min? jeg klarer ikke lengre enn noen min sammenhengene, da faller den ned.... har bare hatt den i noen dager da, kan hende det blir bedre etter hvert? hvor mye må man rocke per dag for å gå ned to cm rundt magen slik som det stod på esken??

Skrevet

Jeg har akkurat fått min,hehe,men håper at den funker altså!!!!!!!! Er litt au-au å rokke til å begynne med!

Skrevet

Jeg klarer 10 min i ett, begge veier, men klarte det ikke med en gang. Det kommer med tiden *=) Etter en uke var jeg i gang.

Sånn som jeg skjønte det så skulle 10 min hver dag holde.. men er ikke helt sikker

Skrevet

Jeg går på Libra også og trener vanlig, men har erfaring fra begge de delene fra før og har aldri gått så fort ned rundt midje før etter første "rase ed i vekt" stadiet er over som nå, er faktisk et par som har kommentert at jeg er blitt slankere om livet også :-)

Skrevet

De første to ukene mistet jeg ringen 'hele' tiden. Nå kan jeg rocke i 10-15 minutter i strekk, mot venstre. Mot høyre mister jeg den fortsatt ofte. Men det blir nok bedre med trening!

Vet ikke hvor mye man må rocke, tror det også kommer an på hva annet du gjør med kosthold og trening... :) Men vil tro minimum 10 minutter to ganger daglig hvertfall.

Skrevet

her er 1 cm borte ved midjen og 2 cm borte over navlen etter 1 uke. Nå skal det sies at jeg både spiser sunt og trener i tillegg da. Alikevel tror jeg mye skyldes rockeringen.. :D

Skrevet

Gå til convertworld.com/no og regn om høyde og vekt. Så bruker du denne tabellen http://www.sports-hoop.com/main_howtochoose.html til å se hvilken du skal ha. Men du må ikke følge det slavisk da. Jeg lå mellom den på 3 pund og den på 5 pund og gikk for den tyngste. Er fornøyd med den hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...