Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Igår var det bryllupsdag, idag har vi hatt bursdagsfeiring for hybelboer her og imorgen er det liten rosa som skal vekkes med bursdagssang på sengen:-) Så feirer vi med langbord på restaurant i morgen kveld hele bulkegjengen:-) Hvem sa at hverdagen var kjedelig? Livet er en fest og hver dag til for å feires!!! Våren har gjort sitt inntog og etter middagen idag føk pussedamen over vinduene i 1.etg. Imorgen venter 2.etg og terrassen skal spyles:-) Kjenner jeg sprudler av energi når luften danser varmt over ansiktet:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Og så har naboen bursdag og kassadama og legen, så er det han derre som kjenner hun som du trener sammen med...... Jepp, det er bare å holde det gående ) Jeg er i hvertfall glad i både kake og fest )) Gratulerer med alle som måtte ha bursdag.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Takk takk.....ja her går det unna!!! Vil du værra med så heng på - men det går fort altså!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Mener du å si at jeg er litt treg eller???? Litt langsom til beins kanskje??? )))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Neida! Det viktigste er at hodet klarer å omstille seg fra 50 til 19 til 2 i en fei liksom:)
Karomamma Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 He he, herlig!! Sånn var det her forrige helg... jeg hadde på fredag, svigerinna fra gardinland på lørdag, naboen feiret 40, bestevenninna til Karosnuppa og nabojenta ble 3. Vi hadde siste kaffeslabberaset her på tirsdag... Puh Kos dere masse på fest i morra, det blir sikkert kjempemoro!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Takk!!! Gjett om vi skal:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Så lenge man ikke serverer canapè og champagne i barnebursdagen og muffins med rødbrus i gullbryllup, så går det vel bra )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Det blir gresk mat med rødvin til oss damene og brus til gutta for noen må jo kjøre.........sant!!!
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Livet er en fest om våren og sommer`n!!!! Er så happy for at det går mot grønt gress og lauv på trærne!!!! .... at det samtidig følger med rennende allergi -øyne og neser..... det e`kke så nøye!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Klart noen må kjøre, og hvem var det som gjorde det mens man gikk gravid og ammet?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2008 JA HVEM VAR DET????? Så jeg går for rødvin - i 52 timer faktisk!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Jepp i 52 timer + tort og svie....det blir....skal vi se..................... Oi det blir de neste festene i 5 år tror jeg........Og jeg er ganske god på hoderegning
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Du mente vel de neste 52 årene!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. april 2008 Nei litt allergi fra eller til..........hvem bryr seg vel om det. Finnes så mange hjelpemidler for slikt:-) Et glass rødvin eller 52 så merker en ikke noe til det lenger!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Ja det var det jeg sa....at jeg ikke var så god på hoderegning )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2008 Hahahahaha.............nei du sier noe:-)
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Det er løsningen tenker jeg.... litt på druen hele våren!!! Starter 3.mai på Mallorca jeg tenker jeg...;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 3. april 2008 Åååå så deilig!!!! Kan tenke meg du synes det egentlig er litt kjipt å reise bort altså!!!! HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA:-D
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Faktisk..... så har jeg litt magevondt for å dra fra 2 av gutta... Han som er i verste russestria.... og han stakkars eks-depper`n som ikke får permisjon fra skolen.....:=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå