*Joa* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Home&away..... Noen som har skjønt det litt kjappere enn meg???
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 AVSLØRING PÅ GANG: noen her inne sa det var Amanda.. men jeg kan ikke helt skjønne det..
brooklyn Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 are you fucking kidding me?? Jeg er jo bare nødt å slutte på skolen, evt føde endel før tiden, slik at jeg får med meg dette! Kan noen fortelle??
*Joa* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Nei, bildet lignet jo ikke på Amanda.... Dessuten er jo kanskje Amanda max 10 år elddre enn Belle.... Nei, det tror jeg ikke. Selv om klippene ble lagt opp slik i dag....
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Kine.. De viste jo bilde av Amanda på slutten av episoden da, der hu sa til hushjelpa at hu kunne sette tilbake bildene sine.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Det der skjønte ikke jeg heller.. Så at klippene var lagt opp til det, men hvordan kan det ha seg?? Og hvilken kobling er det mellom hun dama som Belle og Rick besøkte i dag og Amanda??
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 ÅJA GJORDE DE ??? jeg så ikke slutten jeg..shitt.. *må se i morgen*
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Det er meg. Jeg er moren til Belle.
*Joa* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2008 Syns ikke det lignet på Amanda....og hvorfor får DET så store konsekvenser dersom det blir oppdaget??? Nei, tror nok det er noen andre:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Hehe.. Ja, det var vel det siste de viste før det slutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå