OsloMor Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Fy faen, JEG HATER de drittungene av noen naboer. Gutte-kollektiv med hjerneløse idioter med det sprekeste musikkanlegget, HVER helg og ofte i hverdagene også.(Og for noe dritt de spiller!) Veggene dirrer, taket rister og det rasshølet presterer å si at det får vi bare tåle og at han er lei av at vi sier ifra. REDRUM, REDRUM, REDRUM. Hilsen en eitrandes forbanna
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Du veit den derre hovedsikringa (som normalt ikke sitter inne i leiligheten men gjerne utenfor eller i kjelleren når man bor i leilighet) Den er kul den;)
*ale* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hvis du pusser snuten på dem nok ganger så gir de seg kanskje...? Iallefall litt...
winneboo Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Begge leilighetene under meg spiller også hele tiden. Å så har de full fest hver eneste fredag og lørdag. Heldigvis så har vesla min et godt sovehjerte, vis ikke så hadde jeg måttet gå ned å klaget. Det her er også guttekollektiv..hehe.. tror det bor 3-4 gutter i hver av leilighetene under meg.
OsloMor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 He-he, det med hovedsikringen er en deilig tanke, snuten kommer aldri før etter 23.00 ( deres politikk er å ikke prioritere husbråk før 23.00, med mindre noens lliv er i fare, hvilket snart er tilfelle.) Dette er en av grunnene til at jeg får lyst til å flytte laaangt ut i Nordmarka og bare bli mannevond (noe jeg jo allerede er blitt, takket være disse pubertale drittungene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå