Gå til innhold

FY F...!! DREPE-DREPE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen, JEG HATER de drittungene av noen naboer. Gutte-kollektiv med hjerneløse idioter med det sprekeste musikkanlegget, HVER helg og ofte i hverdagene også.(Og for noe dritt de spiller!)

Veggene dirrer, taket rister og det rasshølet presterer å si at det får vi bare tåle og at han er lei av at vi sier ifra.

REDRUM, REDRUM, REDRUM.

Hilsen en eitrandes forbanna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veit den derre hovedsikringa (som normalt ikke sitter inne i leiligheten men gjerne utenfor eller i kjelleren når man bor i leilighet)

Den er kul den;)

Skrevet

Hvis du pusser snuten på dem nok ganger så gir de seg kanskje...? Iallefall litt...

Skrevet

Begge leilighetene under meg spiller også hele tiden. Å så har de full fest hver eneste fredag og lørdag. Heldigvis så har vesla min et godt sovehjerte, vis ikke så hadde jeg måttet gå ned å klaget.

Det her er også guttekollektiv..hehe.. tror det bor 3-4 gutter i hver av leilighetene under meg.

Skrevet

He-he, det med hovedsikringen er en deilig tanke, snuten kommer aldri før etter 23.00 ( deres politikk er å ikke prioritere husbråk før 23.00, med mindre noens lliv er i fare, hvilket snart er tilfelle.)

Dette er en av grunnene til at jeg får lyst til å flytte laaangt ut i Nordmarka og bare bli mannevond (noe jeg jo allerede er blitt, takket være disse pubertale drittungene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...