Bolla og lille rosin Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Heisann:) Er på et lite besøk fra BIM - prøver å bli gravid... Lurer på om du ser noe rundt dette, når jeg blir gravid, kjønn, osv.?? Lurer også på om du ser noe om forholdet til min sambo?? Jeg er født 150183, sambo 220776. På forhånd tusen takk!!! Mvh,
Kristine_88 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jeg har svart deg på den andre tråden på bim...du må se om jeg har rett...er fersking vettu
Bolla og lille rosin Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Det skal jeg gjøre...!!! Takk!!!! ))
0406 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ser graviditet iløpet av sommern med en pikebaby. Forholdet til sambo vil gå fint men man vil oppleve at man må arbeide litt for at et forhold skal være bra og at det vil være opp og nedturer.
Bolla og lille rosin Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Så spennende:) Takk skal du ha!!! Er nokmye sant i det du sier uansett hvilket forhold det gjelder, men føler allikevel at du traff på et punkt der;) God helg!!! (P.s. PM'n var til soulandbody)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå