Legekjærringa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Fikk anbefalt dette av legespes. siden sønnen min ikke sover sammenhengende og våkner OFTE Nå er det sikkert en kombinasjon av medisinske årsaker og finner ikke søvnen selv.... Har noen vært der, erfaringer? Har liksom en magefølelse på at de driver psykoanalyse av foreldrene fordi babyen ikke sover. Er så lei av å høre at søvnproblemene er rutineårsaker.............ha ha; jeg som driver rutiner etter skjema med 10 min margin og er en ferbers dame (for tiden suspendert selvfølgelig)
Fimla Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vi har vært der. De er ikke spesiellt glade i ferber, da. Mye fokus på trygghet rundt legging. Jeg syntes det virket bra og jenta vår sover mye bedre nå. Ble anbefalt å slutte å amme om natta og at pappa tar nettene. Jenta mi er 10 måneder. Vi har bare vært der en gang, da.
Legekjærringa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 tenkte meg det. Alt går så mye bedre hvis noen andre tar den støyten. Far er ikke "blandt oss mer" så da kan jeg tenke meg jeg har et stykke jobb foran meg alene ja....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hei! Få med det ei god venninne eller noe! Ei som kan sove over noen dager. Det viktigste er at du får solid backup og moralsk støtte. Lykke til! hilsen "samme båt" :-)
Legekjærringa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 har du vært på Midt i mellom anonym? eller hva slags metode har du gjennomført?
Prins og prinsesse Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Kan du ikke alliere deg med ei bestemor eller god venninne som kan overnatte hos deg et par netter og ta "støyten"? Er litt lettere når puppen ikke er i nærheten....
Fimla Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 De har masse erfaring og har helt sikkert et opplegg for de uten tilgjengelige fedre. Det viktigste er at den som er sammen med barnet om natta er en som barnet er trygg på. Hvor gammel er sønnen din?
Legekjærringa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 8 mnd. Han våkner 12-20 ganger om natta. Jeg er sliiiiiten. Jeg trodde jeg var sliten da han hadde kolikk til han var 4, men nå er jeg virkelig sliten....nei utbrent. Som sagt. Han utredes for medisinske ting også. Fått Vallergan da Phanmin ikke hjalp...og jeg synes ikke noe om det! Jeg har ikke sovet 2 timer sammenhengende engang siden han ble født.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hei igjen! Jeg brukte vel en mer tilpasset kur for meg og min sønn. Det skal sies at han absolutt ikke har vært i nærheten av å ha så store problemer som din. Men jeg allierte meg med mine beste venner noen dager. Og lot det stå til. Da jeg holdt på å bryte sammen, så tok ei venninne over (veldig nær min sønn). Håper det ordner seg for deg! Det må det jo gjøre tilslutt.
Fimla Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Oj. Det hørtes ille ut. Jenta vår våknet også ofte, men ikke så ofte. Hennes problem var at hun ikke klarte å sovne igjen. Vi var våkne rundt to timer sammenhengende hver natt i tillegg til annen våkning. Trodde jeg skulle bli gal. Nå sover hun fram til 12 ca. Våkner to til tre ganger etter dette og trenger bare litt trøst for så å sovne igjen også får hun pupp i 5-6-tida. Men det har vært en jobb å komme hit. Lykke til. Anbefaler midtimellom. Hyggelige og forståelsesfulle damer. De tar deg og problemene dine seriøst og har god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå