Gå til innhold

Dere som vet alt om EL tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer og har ikke fått tilbake mensen enda, men kjenner at syklusen begynner å komme i gang igjen (kviser, mer utflod, ømme eggestokker). Jeg brukte EL test for første gang i dag, kjøpt på billigetester.no. Teststreken var lysere enn kontrollstreken, men ganske tydelig allikevel. Betyr det at EL er på vei, eller kan den streken være synlig når som helst i syklusen og dermed ikke bety noenting? Som som vet mye om EL tester som kan svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid en svak strek der, det eneste du kan finne ut om du har LH-økning på er om testen blir sterkere og sterkere i dagene som kommer nå. Eller svakere, da har du sannsynligvis hatt LH-økningen denne mnd. EL finner sted 12-36 timer etter positiv test!

Lykke til:-)

Skrevet

Det er veldig lurt å kjøpe inn CB digitale eggløsningstester..Når du ser at teststreken på billigtestene blir sterkere så tar du en dobbelsjekk med den digitale, eller fortsetter å teste med de et par dager framover. Det gjorde jeg i min prøveperiode, det blir himla dyrt å bruke de digitale hele tiden, så veldig greit å bare bruke de som suppleringstester!!

Skrevet

Takk for svar. Det betyr at jeg må ta flere tester og se om de blir mørkere og mørkere. Er digitaltestene lettere å bruke?

Skrevet

Ja, du må se om de blir mørkere. CB sine digitale tester er helt geniale, der slipper du å tyde streker, men de er ganske dyre. Hvis du bestiller de på billigetester.no får du de litt billigere enn på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...