Lillevenn33 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg ammer og har ikke fått tilbake mensen enda, men kjenner at syklusen begynner å komme i gang igjen (kviser, mer utflod, ømme eggestokker). Jeg brukte EL test for første gang i dag, kjøpt på billigetester.no. Teststreken var lysere enn kontrollstreken, men ganske tydelig allikevel. Betyr det at EL er på vei, eller kan den streken være synlig når som helst i syklusen og dermed ikke bety noenting? Som som vet mye om EL tester som kan svare?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det er alltid en svak strek der, det eneste du kan finne ut om du har LH-økning på er om testen blir sterkere og sterkere i dagene som kommer nå. Eller svakere, da har du sannsynligvis hatt LH-økningen denne mnd. EL finner sted 12-36 timer etter positiv test! Lykke til:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Det er veldig lurt å kjøpe inn CB digitale eggløsningstester..Når du ser at teststreken på billigtestene blir sterkere så tar du en dobbelsjekk med den digitale, eller fortsetter å teste med de et par dager framover. Det gjorde jeg i min prøveperiode, det blir himla dyrt å bruke de digitale hele tiden, så veldig greit å bare bruke de som suppleringstester!!
Lillevenn33 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar. Det betyr at jeg må ta flere tester og se om de blir mørkere og mørkere. Er digitaltestene lettere å bruke?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja, du må se om de blir mørkere. CB sine digitale tester er helt geniale, der slipper du å tyde streker, men de er ganske dyre. Hvis du bestiller de på billigetester.no får du de litt billigere enn på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå