mrsmir Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 ser at flere skriver om hårfarging og at dette kan påvirke hormoner ol. kan man ikke farge håret som gravid? noen som vet? eller må jeg gå med musegrått hår i evigheter?
scoobydo Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har også lurt på dette... er tydeligvis mange diskusjoner rundt det... spurte frisøren min da jeg var der... hun sa at det ikke er farlig og farge/stripe håret! de som jobber som frisør driver jo på med det hver dag selv om de er gravide...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jeg var hos frisøren i går, og hun sa at det ikke er skadelig å farge håret......så du trenger ikke å gå med musegrått hår;) lykke til:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Farg håret med du greier Jeg jobber som damefrisør, og vet at dette er ikke skadelig i det hele tatt Dette kommer fra gammelt av,da fargene var mye sterkere... Men i dag er fargene milde, og produsentene utforsker stadig på å få fargene enda bedre. Det eneste jeg kan si med dette, er når dere begynner å amme, kan noen reagere annerledes på fargen. Selv om du bruker akkurat den samme fargen som før, kan den slå ut til en helt annen. Dette har med alle hormonene som vi har Lykke til med fargingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå