La vita è bella <3 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har lenge lurt på hva jeg skal finne på til min bror som blir 19 snart., eneste som interesserer han er vel bil (ungdommen nå til dags). Men så kom jeg plutselig på en nettbutikk der man kan lage t-skjorter med egen tekst (bestilte før jul, billig + at jeg fikk litt julegodter i pakken), så nå har jeg bestilt en svart t-skjorte der det står Snart onkel i lyserosa skrift. Håper det blir suksess!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå