Gå til innhold

Kosepose er ut, det nye er;


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oboy-is!

It`s fanfuckingtastic skal jeg si deg!

 

*trøkker innpå neste*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den!!

Skrevet

Da er du en fornuftig dame;)

Hehe...

 

*lyst på enda en*

Skrevet

Å, det hørtes kvalmende søtt ut. Smaker det som oboy også eller?

 

 

Skrevet

vampyrtøtta; nei, egentlig ikke som oboy i det heletatt, kanskje litt av selve isen...

Den er bare innmari innmari god:)

Og sjokoladetrekket utenpå er akkurat passe tykt og knaser finfint i munnen...

*mmmm*

 

lenej, heier på kosepose fremfor eventyrpose en liten stund til, men det er fordi jeg liker lufta i sjokkisen.

Skrevet

Hva smaker det som da? beskrivelser passer fint inn nå som du har den friskt i minne. Obs dette er en god anledning til å ta en til i beskrivelsens ånd:) Om du har lyst på da.

Skrevet

Har du smakt Dumle-is da?! Det er sååååå godt!!! FARLIG godt!!!

 

(les: De kiloene som jeg mistet i påsken er nok snart på plass igjen)

Skrevet

Hmmm, den smaker som pinup utenpå og vaniljeisen i pinup med pittepittelitt oboy iblandet inni?! Kanskje?!

 

lenej; hadde de ikke solgt is her hadde jeg flytta i streik!

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd, hvem lager Dumle is da?

 

(bare vært steder som fører Hennig Olsen og der har jeg ikke sett den når jeg har kikka)

Skrevet

Oboy-is er knallgodt! nam nam, det tror jeg jeg skal spise i morgen. :)

Skrevet

Det er Diplom is, og det spiser man jo ikke. Høhø!

Skrevet

Jeg har lasta frysen full av Hennig Olsen is, tilbud på Kiwi!

(tror det bare var for anledningen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...