Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 men dere kan også si ifra om gode erfaringer på forhånd takk
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 jeg satt den inn etter jeg fikk førstemann,hadde fra før hatt regelmessig mens og null plager, da jeg hadde kobberspiral hadde jeg sinnsykt vondt på eggløsningsdagen og blødde alt fra 7-10 dager,men hadde fortsatt regelmessig mens... tok den ut da vi planla nestemann og ble gravid mnd etter, skal ikke ha kobber mer for å si det sånn,men er ikke alle som får bivirkninger da,spurte legen min nå nylig hva hun anbefalte meg etter sist fødsel (keisersnitt for 3 mnd sia) og ho anbefalte ikke kobber men hormon isåfall,men sitter nå her da på Cerazette med null bivirkninger og veldig fornøyd lykke til!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har kobber og har ikke hatt noen plager eller vondter... eneste er at jeg blør litt mer enn jeg gjorde før (men har forstått det slik at det er noe som gjerne forekommer etter fødsler uansett hvilken prevensjon en bruker. Er uansett ikke så mye at det bryr meg nevneverdig.
mamma2006og2007 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg blødde i 3 mnd før jeg endelig fikk den ut igjen.... Jeg tålte den ikke... Kroppen min reagerer generelt dårlig på prevensjoner. Nå hopper vi av i svingen, og ja, jeg vet at det er utrygt:) Men fryktelig godt å slippe å proppe i kroppen slike ting..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 kan man bruke cerazett eller hvordan det skrvies når man ammer?
kosestund Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg besvimte da den ble satt inn, veldig vondt! Har ikke hatt mer blødninger eller mer menssmerter, genialt for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Ja, man kan bruke Cerazette mens man ammer. Minipille er ok, p-pille er ikke ok ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå