SuperGlad Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 bare jeg så ungen ligge der så snurpet halsen seg, fikk nesten ikke puste å tårene bare presset på!
mamma2006og2007 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Akkurat sånn reagerte jeg også! Oversvømmelse i øynene med en gang... Stakar... Han har en kjent hjertefeil ettersom jeg skjønte. Hadde plutselig blitt helt hvit i ansiktet og blå på leppene...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 ja, her renner tårene! med en gang de sa at det gjaldt en 2 åring så kom tårene (har en 2-åring selv) og når de sa det var startet HLR (det stemte heldigvis ikke) så flomma tårene over! Tååler ikke sånn!
My little girl_ Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ja,ble skikkelig uvel jeg, uff,orker ikke sånt. Men syns vi kunne fått vite hvordan det gikk med han, det satt jeg nemlig å tenkte på resten av serien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå