Gå til innhold

ser dere på tv3??


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg så ungen ligge der så snurpet halsen seg, fikk nesten ikke puste å tårene bare presset på!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fik ikke med meg begynnelsen...hva skjedde?

Skrevet

Akkurat sånn reagerte jeg også! Oversvømmelse i øynene med en gang... Stakar...

 

Han har en kjent hjertefeil ettersom jeg skjønte. Hadde plutselig blitt helt hvit i ansiktet og blå på leppene...

Skrevet

ja, her renner tårene! med en gang de sa at det gjaldt en 2 åring så kom tårene (har en 2-åring selv) og når de sa det var startet HLR (det stemte heldigvis ikke) så flomma tårene over! Tååler ikke sånn!

Skrevet

Ja,ble skikkelig uvel jeg, uff,orker ikke sånt.

 

Men syns vi kunne fått vite hvordan det gikk med han, det satt jeg nemlig å tenkte på resten av serien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...