#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 får opp litt begge deler her.Termin dato og hva lurer du på?
Julie<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 termin datoen og hvordan fødselen vil gå, om det vil gå bra? er så redd for å revne og ligge å føde i mange timer, skrekken min er dødfødt men slikt kan vel ikke du svare på... men takker masse for den informasjonen du får
Julie<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 glemte å skrive at jeg har fødselangst!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Du trenger ikke og bekymre deg.Føler du vil få ks viss du ønsker det og har den angsten du har.Tror nok de eller klipper deg litt uten av du revner.Og det er ikke så vondt.Du har såpass smerter for det at klippingen er ingenting og tenke på.Dette er ditt første barn eller hva?
Julie<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 tror dette blir min første og siste! er helt svett på tanken å føde. men ser du termin? slik at jeg kan være forberedt
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 får opp noe med at du vil føde rundt 17.Tenkte en del på fødeslen når jeg gikk med min første.Men hadde en drømme fødesel..slapp helt av så skal du se at kroppen din slapper av og jobber bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå