Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg hadde akkurat sex med min kjære og når vi var ferdige så vi en klump (sorry detaljer) som var klebrig, og når jeg tok det i papiret så var det veldig glatt, løste seg ikke opp og var gråaktig/hvit aktig... har ikke hatt noe blod sammen med dette.... er dette slimproppen? og er ikke det evt for tidlig hvis den går.. er bare 28 uker :S
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 hvis du nettop har hatt sex så er det større kjangs for at det er SÆD!!
april08baby Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg vil tro det er sæd eller utflod. Hvis du er usikker, ta en telefon, slimproppen bør ikke gå så tidlig.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 det er da ikke sæd da... hallo.. han var ikke ferdig enda... dessuten var det en god stor klump som ikke rant ellernoen ting...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 ser jeg skrev i innlegget av når vi var ferdige.. hehe... men jeg mente at jeg var ferdig og skulle til å sette meg oppå han.. hehe går litt fort i svingene
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 hvordan ser eller merker man at det er slimproppen da for å spørre om det istedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå